ضرورت مقابله با ترک وظایف قانونی مدیران و کارمندان

اجرای مناسب دستورالعمل نحوه مقابله با ترک وظایف قانونی مدیران و کارمندان تضمین کننده کارایی و سلامت سیستم اداری و خدماتی کشور خواهد بود.
کد خبر: ۹۳۱۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۵ 11 January 2021

به گزارش تابناک آذربایجان غربی،  رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در جلسه تبیین این دستور العمل که صبح امروز با حضور مدیران کل دستگاههای اجرایی و خدمات رسان استان برگزار شد با بیان این مطلب گفت؛ دستورالعمل مقابله با ترک وظایف ضمانت اجرایی دارد و قوه قضاییه پشتیبان اجرای آن است.

گروسی با اشاره به اینکه این دستورالعمل به معنای ممانعت   فعالیت مدیران نیست تصریح کرد؛ مدیران باید نگاه خوشبینانه و امید آفرین به آن داشته باشند و تلاش کنند با اجرای کامل آن مجموعه های خود را از هرگونه ترک وظایف که میتواند خدمت به مردم را دچار مشکل کند محصون نگه دارند.

وی افزود : بسیاری از مشکلات مدیریتی کشور ناشی از نداشتن اگاهی و شناخت کافی مدیران به وظایف سازمانی است و به همین دلیل در مسیر کار دچار خطا میشوند اما این دستورالعمل چراغ راهنمایی مدیران و کارمندان برای پشبرد مقاصد و اهداف سازمانی بدون خطا و چالش است.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیان اینکه پرورش مدیران پاکدست و درست کار از مهمترین اهداف اجرای این دستورالعمل است خاطرنشان کرد:  همراهی رسانه در بازتاب اهمیت دستورالعمل مقابله با ترک وظایف قانونی میتواند سرعت اجرای آن را شتاب بیشتری ببخشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار