دستگیری عامل کلاهبرداری از شهروندان دهلرانی

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا مبنی بر کلاهبرداری از طریق دستگاه ATM از حساب وی در یکی از مناطق شهرستان، در این راستا پرونده تشکیل و رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.
کد خبر: ۹۳۶۴۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰ 31 January 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ منوچهر مکی بیان کرد: با پیگیری‌های پلیس فتا و کارکنان انتظامی شهرستان عامل کلاهبرداری از شهروندان در محل وقوع جرم در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران افزود: متهم در مواجهه با مستدات پلیسی به بزه انتسابی خود معترف و در جهت سیر مراحل قانونی و مطالبه به حق مردمی تویل مراجع قضائی شد.

وی گفت: افراد کلاهبردار با کمین در کنار دستگاه خود پرداز (ATM) منتظر افراد کم سواد که توان انجام کارا‌های بانکی را نداشته و با سوء استفاده از اعتماد آن‌ها مبالغی را حساب‌های آن‌ها برداشت و یا فعال نمودن دوم بانکی اقدام به برداشت مبالغی از حساب آن‌ها به صورت اینترنتی می‌کنند.

سرهنگ منوچهر  مکی به شهروندان بیان کرد: از در اختیار قرار دادن کارت بانکی خود به افراد ناشناس جدا پرهیز کنند و همچنین افرادی که توانایی انجام کار‌های بانکی خود را ندارند از خانواده و یا کارکنان بانک جهت راهنمایی استفاده کنند./ع

بیشتر بخوانید:

پلیس دره شهر درخصوص کلاهبرداری‌های کارت به کارت توصیه هایی به شهروندان ارائه کرد

باند سارقان خودرو و موتورسیکلت با ۱۶ فقره سرقت در ایلام متلاشی شد

کلاهبردار 16 میلیاردی در ایلام دستگیر شد

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار