حضورسوارکاران نونهال دررقابت‌های کشوری

سخنگوی هیئت سوارکاری همدان گفت: هیئت سوارکاری استان 6 ورزشکار را به مسابقات پرش با اسب قهرمانی کشور نونهالان، نوجوانان و جوانان و بین‌المللی زیر 14 سال اعزام می‌کند.
کد خبر: ۹۴۲۰۲
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۶ 15 September 2015
سخنگوی هیئت سوارکاری همدان گفت: هیئت سوارکاری استان 6 ورزشکار را به مسابقات پرش با اسب قهرمانی کشور نونهالان، نوجوانان و جوانان و بین‌المللی زیر 14 سال اعزام می‌کند.

به گزارش فارس؛عباس محمدی در همدان با اشاره به برگزاری رقابت‌های پرش با اسب استان، اظهار کرد: رقابت‌های پرش با اسب استان تا هفدهمین هفته در سطح بالایی با حضور ورزشکاران و علاقه‌مندان پیگیری و برترین‌های هر هفته نیز معرفی شدند.

وی گفت: این مسابقات در هفته‌های آینده پس از بازگشت سوارکاران از رقابت‌های قهرمان کشوری پیگیری خواهد شد.

سخنگوی هیئت سوارکاری همدان افزود: مسابقات قهرمانی استان نیز مهر‌ماه با حضور ورزشکاران سراسر استان که حد نصاب لازم برای حضور در این رقابت‌ها را کسب کرده باشند برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه هیئت سوارکاری استان سوارکاران نونهال و نوجوان همدانی را به رقابت‌های کشوری اعزام می‌کند، گفت: هیئت سوارکاری استان 6 ورزشکار را به مسابقات پرش با اسب قهرمانی کشور نونهالان، نوجوانان و جوانان و بین‌المللی زیر 14 سال اعزام می‌کند.

محمدی ادامه داد: کیانا احمدی، آیدین حمیدی‌پسند، مرتضی اجلالی، فرزاد سهیل‌قاسمی، امیر‌صدرا بختیاری و امیر‌رضا افلاکیان 6 سوارکار اعزامی استان به رقابت‌های کشوری هستند.

وی در توضیح این رقابت‌ها بیان کرد: مسابقات در روز‌های 25 و 27 شهریور‌ماه در مجموعه سوارکاری ابرش تهران برگزار و سوارکاران با یکدیگر رقابت می‌کنند.

سخنگوی هیئت سوارکاری استان همدان تصریح کرد: 6 ورزشکار اعزامی به مسابقات از برترین‌های سوارکاری استان در رده نونهالان و نوجوانان هستند که امیدواریم با موفقیت در این رقابت‌ها خوش بدرخشند.

گفتنی است هیئت سوارکاری همدان طی سال‌های اخیر با برگزاری مسابقات هفتگی و مسابقات انتخابی استان و اعزام ورزشکاران در رقابت‌های مختلف گام‌های بلندی در رشد سوارکاری استان برداشته است.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار