شارژ اولین نفت سفید در مازندران

کد خبر: ۹۵۱۷۰۸
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۵ 29 March 2021
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت: نخستین سهمیه نفت سفید خانوار‌های مازندرانی فاقد گاز طبیعی شارژ شد و تا ۳۱ خرداد امسال اعتبار دارد .

سبحان رجب پور افزود: برای هر خانوار ۵۰۰ لیتر نفت سفید در نظر گرفته شده است که در کارت بانکی معرفی شده مشتریان شارژ شده است.

او گفت: مصرف کنندگان نفت سفید سوز فاقد گاز طبیعی با در دست داشتن کارت بانکی به فروشندگی‌های عرضه سوخت محل سکونت خود مراجعه و نسبت به دریافت مقدار سوخت تعیین شده اقدام کنند.

رجب پور از توزیع سوخت کشاورزی با ثبت نام درسامانه تجارت آسان خبر داد و افزود: ذخیره سازی فرآورده‌های نفتی بخش کشاورزی منطقه ساری افزایش یافته است .

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت:سوخت رسانی به کشاورزان تا پایان فصل کشاورزی ، هیچ مشکلی وجود ندارد وتوزیع مطلوب سوخت به شرط همکاری کشاورزان در مراجعه و ثبت نام به موقع در سامانه تجارت آسان بدون وقفه انجام خواهد شد.

او از شهروندان خواست تا شکایت ها و پیشنهادهاي خود را با شماره تلفن‌های ۳۳۲۷۰۱۳۸ و ۳۳۲۷۰۱۴۰ منطقه ساری و شماره ۰۹۶۲۷ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اطلاع دهند تا رسیدگی شود.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار