جدیدترین امار کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت : طی دو روز گذشته سیر افزایشی بیماران بستری کرونایی در استان را شاهد هستیم که بی‌شک نتیجه سهل‌انگاری و کاهش رعایت دستورالعمل های بهداشتی است .
کد خبر: ۹۵۳۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۴ 06 April 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، پرویز یزدان‌پناه از افزایش شمار مبتلایان به کرونا خبر داد و اظهار کرد: هم اکنون 332 بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد 81 بیمار کرونایی قطعی بوده و 16 بیمار در بخش‌های ویژه تحت درمان هستند.
 وی اظهار داشت: امروز نیز جواب 670 نمونه رپید تست را از آزمایشگاه دریافت نمودیم که 16 درصد موارد مثبت و بیشترین موارد در لنده، کهگیلویه، بویراحمد و بهمئی بوده، همچنین از 679 نمونه پی سی آر  45 درصد موارد مثبت و بیشترین مبتلایان در شهرستان‌های کهگیلویه، گچساران، بهمئی، دنا و بویراحمد است.
وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد 28504 نفر بهبود یافته گزارش شده است.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: طی دو روز گذشته سیر افزایشی بیماران بستری کرونایی در استان را شاهد هستیم که بی‌شک نتیجه سهل‌انگاری و کاهش  رعایت دستورالعمل های بهداشتی است .
دکتر پرویز یزدان پناه خاطرنشان کرد: افزایش مرگ و میر ناشی از کرونا در هفته‌های پیش رو پیش‌بینی می‌شود و از مردم خواهش می‌کنیم بیش از پیش به تذکرات و توصیه ها پایبند باشند.
وی ادامه داد: همچنین لازم است کسانیکه تست کرونای آنها مثبت شده است محل قرنطینه خود را ترک نکنند، اگر نشانه و نشانه‌هایی مبنی بر تشدید بیماری دارند به مرکز بهداشتی درمانی تماس بگیرند، استفاده همگانی از ماسک، رعایت فاصله گذاری فیزیکی، عدم حضور در هر نوع تجمع و دورهمی، پرهیز از حضور در مکان های شلوغ، سربسته و پرخطر  مانند بازارهای سربسته و بیمارستان هاو موسسات پزشکی، عدم مصرف غذا در رستوران ها، کاهش استفاده از وسایل نقلیه عمومی و عدم خروج از خانه مگر در موارد ضروری مد نظر همه باشد تا انشاالله بتوانیم با هزینه کمتری از این خیز عبور کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار