شهردار اهواز از روسای سازمانها خواستار شد: تدوین برنامه اجرایی 1400 سازمان های تابعه شهرداری

نشست شهردار اهواز با روسای سازمانهای تابعه با حضور شهردار، مدیرکل حوزه شهردار، دستیار ویژه شهردار و مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۹۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲ 27 April 2021

نشست شهردار اهواز با روسای سازمانهای تابعه با حضور شهردار، مدیرکل حوزه شهردار، دستیار ویژه شهردار و مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری برگزار شد.

شهردار اهواز با اشاره به این مطلب که باید کارها را اولویت بندی کنیم و نگذاریم نیازهای اولیه بعنوان معضل در شهر موجود باشد و تبدیل به مسئله ای لاینحل گردد، گفت: نگذارید کارها روی هم انباشته شود و تبدیل به بحرانی مانند سایت صفیره شود.

وی گفت: بدنه شهرداری اهواز بدنه توانمندی است در صورتی که هم افزایی ها و کارکردها به درستی و در جای خود صورت بگیرد.

ابراهیم نوشادی از روسای سازمانها خواست برنامه 1400 خود را تدوین و به شهردار ارائه دهند تا با توحه به این برنامه هاو اقدامات، کارها حساب شده و منظم انجام شود و در نتیجه بواسطه این برنامه هاست که آن سازمان مورد ارزیابی قرار گیرد.

وی افزود: نباید در انجام و اجرای کارها ناامید شوید و به محض بوجود آمدن یک مشکل فکر کنید این کار دیگر انجام شدنی نیست، اگر همه در کنار هم قراربگیریم و تعصب سازمانی داشته باشیم، با هم می توانیم در صدد رفع مشکلات شهرداری بربیاییم.

نوشادی بر احیای بافتهای فرسوده، جذب سرمایه گذار، احداث زیرگذر و توجه به تمامی موضوعات مبتلا به شهر توسط سازمانهای مربوطه تاکید کرد.

وی خواستار ارائه راهکار و برنامه های خلاقانه از سوی سازمانها شد و تاکید کرد: برای ارائه برنامه ای مدون و علمی از صاحبان تخصص و فن در آن حوزه نشستهایی برگزار کنید و از نقطه نظرات آنان بهره ببرید.

این مقام مسئول یادآور شد: بدون برنامه نه تنها کاری از پیش نمی بریم بلکه زمین خواهیم خورد ، ما نباید به مسئولیتمان مقطعی نگاه کنیم بلکه باید تا آخرین لحظه ای که در یک مسئولیت هستیم کار کنیم و از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.

احترام به حقوق شهروندی احترام به خویش است

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار