کسب مدال برای تیم سنگنوردی بانوان

سخنگوی هیئت کوهنوردی همدان گفت: تیم سنگنوردی بانوان همدان با کسب یک مدال طلا و دو نقره عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های کشوری را کسب کرد.
کد خبر: ۹۶۳۰۰
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴ 19 September 2015
سخنگوی هیئت کوهنوردی همدان گفت: تیم سنگنوردی بانوان همدان با کسب یک مدال طلا و دو نقره عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های کشوری را کسب کرد.

به گزارش فارس؛عباس چشمه‌قصابانی  با اشاره به اعزام بانوان سنگنورد استان به رقابت‌های کشوری، اظهار کرد: هیئت کوهنوردی استان به منظور رشد این رشته به وی‍ژه در بخش بانوان، ورزشکاران زن را به رقابت‌های کشوری اعزام کرد.

وی ادامه داد: بانوان سنگنورد استان موفق شدند در این دوره از رقابت‌ها با کسب یک مدال طلا و دو نقره عنوان نایب قهرمانی مسابقات را از آن خود کنند.

سخنگوی هیئت کوهنوردی همدان افزود: در مرحله فینال رشته سر‌طناب در رده سنی نوجوانان B راحیل رمضانی موفق به کسب عنوان نخست شد و محدثه کهوند نیز بر سکوی دوم ایستاد.

وی با بیان اینکه در رده سنی جوانان نیز پروانه ردایی در رده دوم قرار گرفت، گفت: به این ترتیب در مجموع تیمی تیم همدان پس از تیم زنجان در جایگاه دوم مسابقات قرار گرفت.

چشمه‎قصابانی با اشاره به اعزام نونهالان و نوجوانان سنگنورد به مسابقات کشوری،‌ گفت: 17 سنگنورد نونهال و نوجوان استان را نیز به رقابت‌های کشوری اعزام کردیم.

وی بیان داشت: 10 ورزشکار اعزامی در بخش نونهالان و نوجوانان در بخش پسران و هفت ورزشکار در بخش دختران از صبح امروز با حریفان رقابت می‌کنند.

سخنگوی هیئت کوهنوردی همدان تأکید کرد: پنج سنگنورد از شهرستان نهاوند و بقیه از شهرستان همدان در این رقابت‎ها حاضر می‏‎شوند.

گفتنی است، رقابت‌ها در بخش نونهالان دختر و پسر و با حضور بیش از 250 سنگنورد نونهال و نوجوانان از صبح امروز در مجموعه فرهنگی ورزشی پیام مخابرات تهران پیگیری می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار