تیم فوتبال جوانان قصر لاهیجان برابر سپیدرود رشت به برتری رسید

کد خبر: ۹۶۸۸۸
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۵ 18 September 2015
رشت - ایرنا - در ادامه رقابت های فوتبال لیگ برتر جوانان استان گیلان ، تیم فوتبال جوانان قصر لاهیجان برابر سپیدرود رشت به برتری رسید .
[تیم فوتبال جوانان قصر لاهیجان برابر سپیدرود رشت به برتری رسید]

به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این دیدار که عصر روز جمعه برگزار شد ، تیم فوتبال جوانان قصر لاهیجان با نتیجه سه بر دو تیم سپیدرود رشت را شکست داد .
در جریان این مسابقه که از هفته دوم این رقابت ها در لاهیجان برگزار شد ، تیم فوتبال جوانان قصر لاهیجان برابر سپیدرود رشت به برتری دست یافت تا دومین شکست متوالی این تیم را رقم بزند .
همچنین در سایر دیدارهای برگزار شده از هفته دوم این مسابقات ، تیم فوتبال جوانان شهرداری رودسر با نتیجه یک بر صفر ایثارگران کوثر رودبار را مغلوب کرد و دیدار تیم های فوتبال جوانان شهرداری تولمشهر و آریا لشت نشاء با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت .
در سایر دیدارهای برگزار شده نیز ، تیم فوتبال جوانان شهرداری بندرانزلی با نتیجه یک بر صفر شهرداری لاهیجان را شکست داد و تیم فوتبال جوانان گمرگ انزلی با همین نتیجه برابر همشهری خود شهدای نویر انزلی به برتری دست یافت .
در جدول رده بندی این رقابت ها ،تیم فوتبال جوانان شهرداری رودسر با دو پیروزی متوالی و کسب شش امتیاز در صدر قرار دارد ، تیم های فوتبال جوانان شهرداری و گمرک بندرانزلی با کسب چهار امتیاز به ترتیب در مکان های دوم و سوم قرار دارند .
در رقابت های فوتبال لیگ برتر قهرمانی جوانان استان گیلان ، 12 تیم حضور دارند که در یک گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند .
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار