بهره‌برداری از ۳۳ پروژه عمرانی و اقتصادی در گیلان

در دومین روز از هفته دولت ۳۳ پروژه عمرانی و اقتصادی به‌طور همزمان در گیلان افتتاح شد.
کد خبر: ۹۸۸۶۴۷
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵ 25 August 2021

به گزارش تابناک گیلان، در دومین روز از هفته دولت ۱۴ پروژه آموزشی، فرهنگی و ورزشی مدارس گیلان شامل ۶۳ کلاس درس، مجتمع فرهنگی و سالن ورزشی با حضور استاندار گیلان در مجتمع آیت‌الله بهجت شهرستان فومن افتتاح شد.

استاندار گیلان در حاشیه این مراسم و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تمام هدف دولت در این هشت سال اجرای پروژه‌های عمرانی در کشور بوده است، اظهار کرد: دولت در این مدت از هیچ تلاشی برای افتتاح پروژه‌های عمرانی در کشور و گیلان دریغ نکرده و این روند با روی‌کار آمدن دولت جدید هم قطعاً ادامه‌دار است.

ارسلان زارع با اشاره به بهره‌برداری از ۳۳ پروژه عمرانی و اقتصادی به‌طور همزمان گفت: به‌منظور افتتاح این پروژه‌ها ۳۰ میلیارد تومان هزینه شده و این پروژه‌ها با منابع دولتی و تسهیلات بانکی در راستای اعتلای شهرستان، ایجاد اشتغال و تحقق شعار سال تحت عنوان تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها به مرحله اجرا درآمده است.

وی از افتتاح ۱۴ پروژه مجموعه نوسازی مدارس گیلان خبر داد و افزود: این پروژه‌ها به مردم عزیز، بهره‌برداران گران‌قدر به‌ویژه فرهنگیان و دانش‌آموزان سخت‌کوش تقدیم می‌شود.

به گفته نماینده عالی دولت در گیلان ۱۴ پروژه آموزشی، فرهنگی و ورزشی مدارس گیلان شامل ۶۳ کلاس درس، مجتمع فرهنگی و سالن ورزشی بیش از ۴۱ میلیارد تومان هزینه شده است.

 با افتتاح این طرح‌ها ، ۱۰ هزار و ۵۲۳ مترمربع به زیربنای فضاهای آموزشی، فرهنگی و ورزشی مدارس افزوده‌شده است.

همچنین صبح امروز نیز ۲۶ پروژه صنعتی و هفت طرح ورزشی استان با مجموع هزینه بالغ بر ۳۱۳ میلیارد تومان به‌صورت همزمان با حضور استاندار گیلان در رشت مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار