پيام تبريك حسن مريدي زاده در پي انتصاب امير محمد رضا آشتياني به وزرات دفاع

تابناك-حسن مریدی زاده رییس ستاد انتخاباتی دکتر محسن رضایی در استان هرمزگان در پيامي انتخاب امیر محمدرضا آشتیانی به منصب وزرات دفاع را تبريك عرض نمود.
کد خبر: ۹۸۸۸۲۲
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶ 26 August 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان،متن پيام تبريك به شرح ذيل است:

 

باسمه تعالی

 

همرزم گرامی، برادر رزمنده امیر محمدرضا آشتیانی

 

سلام علیکم

 

حسن انتخاب بجا و شایسته جنابعالی به مقام عالی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از سوی ریاست محترم جمهوری و رای اعتماد نمایندگان محترم مردم شریف ایران در مجلس شورای اسلامی را خدمت حضرتعالی که از یادگاران ارزشمند دوره دفاع مقدس می باشید، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم. تجارب حضور خالصانه جنابعالی در میدانهای مختلف انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و سمتهای مدیریتی پس از آن بخوبی نشان دهنده توانایی و اشراف نسبت به مسائل گوناگون کشور خصوصا جایگاه نیروهای مسلح در صیانت از امنیت کشور، اقتدار ملی و جایگاه قدرتمند کشور در عرصه منطقه ای و بین المللی است. 

 

رجاء واثق دارم راهبردهای جنابعالی که نشات گرفته از مدیریت جهادی و انقلابی، کارآمدی، تعهد، تجارب ارزنده در مسئولیتهای مختلف و وفاداری به آرمانهای والای انقلاب اسلامی و تبعیت از اوامر داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است می تواند امید بخش ملتهای مظلوم در اقصی نقاط جهان و یاس، ناامیدی و نابودی دشمنان باشد. 

 

توفیقات روز افزون جنابعالی در اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی، تحقق منویات مقام عظمای ولایت و خدمت رسانی به مردم سربلند ایران و جبهه مقاومت اسلامی را از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

 

 

حسن مریدی زاده

رییس ستاد انتخاباتی دکتر محسن رضایی در استان هرمزگان

4 شهریورماه 1400

پيام تبريك حسن مريدي زاده در پي انتصاب امير محمد رضا آشتياني به وزرات دفاع

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار