فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد خبرداد؛

10 برنامه در هفته دفاع مقدس پالایشگاه سرخس

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد در تشریح برنامه های این مجتمع گازی در هفته دفاع مقدس گفت: مرکز مقاومت بسیج پالایشگاه خانگیران در طول هفته دفاع مقدس بیش از 10 عنوان برنامه را به اجرا در خواهد آورد.
کد خبر: ۹۸۹۲۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۲ 22 September 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی، محمد رضا به‌آبادی با تأکید بر حفظ و ترویج ارزش های اسلامی و دفاع مقدس افزود: امروز ایران اسلامی در بهترین شرایط داخلی و منطقه ای توانسته است در دورترین نقاط جهان فریاد استقلال، استعمار ستیزی و صلح و دوستی را به گوش ملت های آزاده برساند.
وی جبهه دشمن را بسیار شکننده و آسیب‌پذیر دانست و عنوان کرد: این مساله در هشت سال دفاع مقدس نیز به خوبی مشهود بود.
به آبادی تصریح کرد: دشمن قدرت و اراده سترگ ملت ایران را در هشت سال دفاع مقدس به خوبی لمس کرد و این ارزش‌ها و دلاوری‌ها باید به بهترین نحو به نسل‌های جوان انقلاب نیز منتقل شود.
این مقام مسئول در ادامه با تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس بیان داشت: صنعت نفت و گاز به منظور گرامیداشت مجاهدت ها و رشادت های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس برنامه های ویژه و متنوعی را تدارک دیده است.
وی خاطر نشان کرد: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس نیروهای بسیجی پایگاه مقاومت پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد سرخس در مراسم رژه یگان‌های نمونه پیاده و موتوری نیروهای مسلح مستقر در این شهرستان شرکت می کنند.
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج پالایشگاه خانگیران تاکید کرد: برگزاری نمایشگاه عکس، برگزاری مسابقات ورزشی، غبار روبی مزار شهدا، حضور بسیجیان در مراسم دعای ندبه و نماز جمعه، برگزاری مسابقات ورزشی رزمی، نشست بصیرتی با همکاران و بسیجیان از مهمترین برنامه های این مجتمع گازی در هفته دفاع مقدس است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار