۳۸۴ واحد صنفی متخلف در ورامین شناسایی شدند

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ورامین گفت: ۳۸۴ واحد صنفی متخلف از ابتدای امسال تاکنون با ۴۶۵ عنوان تخلف شناسایی و به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.
کد خبر: ۹۹۹۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۷ 06 October 2021

حسن میرزایی روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: بازرسان اداره صمت با همراهی اتاق اصناف از ۱۰ هزار و ۵۱۹ واحد صنفی مستقر در شهرستان اعم از تولیدی، توزیعی و خدماتی بازدید به عمل آورده و فعالیت‌های آنان را مورد ارزیابی قرار دادند.

وی گفت: از مجموع این بازرسی‌های، تعداد ۳۸۴ پرونده و با ۴۶۵ تخلف شناسایی و برای متخلفان پرونده‌هایی با ارزش ریالی ۱۶ میلیارد و ۳۴۷ میلیون و ۲۸۸ هزار و ۵۵۰ ریال تشکیل شد و به منظور سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

میرزایی افزود: در شش ماهه نخست امسال ۳۳۶ شکایات مردمی از طریق سامانه ۱۲۴ ستاد خبری ثبت شد که از این تعداد ۴۲ مورد شکایات کتبی، ۲۷۵ مورد تلفنی و ۱۹ مورد آن حضوری بوده که این شکایات توسط بازرسان اداره مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی اظهار داشت: طی این مدت، هزار و ۸۸۲ مورد بازرسی از سطح نانوایی‌ها شهرستان ورامین انجام شده که از این تعداد ۸۲ پرونده تخلف مربوط به کم فروشی، گرانفروشی و عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی با ارزش ریالی ۷۹۶ میلیون و ۱۸۶ هزار ریال تشکیل و به منظور سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.

۱۴ هزار واحد صنفی تولیدی، توزیعی و خدماتی در ورامین فعالیت می‌کنند.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار