رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: با گذشت ۲۰ سال از برگزاری نمایشگاه هوایی کیش اعتباری برای این رویداد ملی پیش بینی نشده و باید با جذب اسپانسری قوی این رویداد را تقویت کرد.
کد خبر: ۱۰۰۰۹۸۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹ 12 October 2021

 

به گزارش تابناک جزیره، جعفر آهنگران روز سه شنبه در دیدار دبیر اجرایی دهمین نمایشگاه هوایی کیش اظهار داشت: لازمه برگزاری این رویداد ملی ارائه طرح پیشنهادی از سوی دبیر اجرایی نمایشگاه است.

وی افزود: پس از تدوین طرح پیشنهادی دهمین نمایشگاه هوایی و ارائه آن به معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش شیوه برگزاری این رویداد مهم مورد بررسی قرار می گیرد.

آهنگران اضافه کرد: تا کنون ۹ دوره افتخار آمیز نمایشگاه هوایی در جزیره کیش برگزار شده و این رویداد مورد استقبال شمار زیادی از مردم از سراسر کشور قرار گرفته است.

دبیر اجرایی دهمین نمایشگاه هوایی کیش نیز در این جلسه اظهار داشت: دهمین رویداد مهم هوایی کیش آبان سال آینده برگزار می شود که نمایش هوایی با حضور شرکت های داخلی و خارجی، شرکت های دانش بنیان و بازدید عموم مردم از جله ویژگی های آن است.

بیژن بنکدار با اشاره به لزوم اهمیت تبلیغات گسترده، برنامه ریزی، هماهنگی های بین المللی و فراهم کردن امکانات مورد نیاز برای برگزاری دهمین نمایشگاه هوایی کیش گفت: با تدوین طرح پیشنهادی، برنامه ریزی و تشکیل کمیته های مختلف می توانیم در این زمینه گام های موثری برداریم.

وی در خصوص برگزاری نمایشگاه هوایی کیش و ایجاد تعامل میان شرکت های خارجی و علاقمندی روس ها برای شرکت در این رویداد مهم، افزود: طی هماهنگی با سفیر روسیه تیم های نمایشی با امکانات و تجهیزات لازم در دهمین نمایشگاه هوایی کیش حضور خواهند داشت.

بنکدار افزود: جزیره کیش از امکانات و زیرساخت های مطلوبی برخوردار است و می تواند میزبان شایسته ای برای برگزاری دهمین نمایشگاه هوایی باشد.

وی یادآور شد: در شرایط تحریم می توانیم گام های موثری برای تحولات اقتصادی، بین المللی، صنعت گردشگری و هوانوردی برداریم.

عزت الله محمدی سرپرست شرکت توسعه مدیریت بنادر و فرودگاه های منطقه آزاد کیش هم در این جلسه با بیان این که نمایشگاه هوانوردی هنوز به درآمد زایی نرسیده، اظهار داشت: دهمین نمایشگاه هوایی کیش یک رویداد ملی است باید دولت از این رویداد مهم حمایت کند.

سعید نظری مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش هم این رویداد مهم و ملی را به عنوان یک نمایشگاه تخصصی در جزیره معرفی کرد و گفت: به خاطر استقبال شمار زیادی از مردم در نمایش هوایی این رویداد؛ می توان اسپانسر برای برگزاری دهمین نمایشگاه هوایی جذب کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار