در ادامه اقدام اسرائیل در حمله به سوریه را محکوم کرد، آن را بی پاسخ ندانست و گفت: جبهه مقاومت برخورد کوبنده ای با جریان جعلی، جنایتکار و کودک کش اسرائیل خواهد کرد و اسرائیل نیز با چنین جنایاتی، سقوط زودرس خود را رقم زده و به حیات ننگین خود پایان می‌دهد.
کد خبر: ۱۰۱۵۷۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸ 13 December 2021

تابناک فارس به نقل از خانه ملت: ابراهیم عزیزی با اشاره به حملات هفته اخیر رژیم صهیونیستی به بندر تجاری لاذقیه سوریه، گفت: متأسفانه شاهد تناقض گفتاری و رفتاری آمریکایی ها در منطقه هستیم که از سویی از حقوق بشر و برقراری صلح و سازش سخن می گویند و از سوی دیگر آزادی ملت ها را مورد آسیب قرار می دهند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در ادامه تمامی تجاوزات رژیم صهیونیستی را به واسطه پشتیبانی آمریکایی ها دانست و افزود: آمریکایی ها دم از حقوق بشر می زنند و حمایت سازمان های بین المللی از این موضوع را طرح می کنند اما در عمل به گونه ای رفتار می کنند که کشوری مانند سوریه بعد از گذران دوران جنگ، به ثبات اقتصادی نرسد.

وی در ادامه اقدام اسرائیل در حمله به سوریه را محکوم کرد، آن را بی پاسخ ندانست و گفت: جبهه مقاومت برخورد کوبنده ای با جریان جعلی، جنایتکار و کودک کش اسرائیل خواهد کرد و اسرائیل نیز با چنین جنایاتی، سقوط زودرس خود را رقم زده و به حیات ننگین خود پایان می‌دهد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه جریان مقاومت مصمم بوده و رژیم جعلی کودک کش اسرائیل رو به نابودی است، خاطرنشان کرد: اطمینان داریم اسرائیلی ها آنچه اکنون انجام می دهند به واسطه شکست های مفتضحانه ای است که جای دیگر خورده و نمی خواهند سوریه با تبادل اقتصادی به ثبات برسد./

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار