فرماندار سمنان گفت: قیمت نان در این شهرستان مطابق برنامه‌ریزی‌ها افزایش نمی‌یابد و فرمانداری رویکردی در این زمینه ندارد.
کد خبر: ۱۱۱۹۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۱ 08 August 2023

به گزارش تابناک سمنان به نقل از ایرنا، محمد بهرامی روز سه‌شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن همایش فرمانداری سمنان افزود: افزایش قیمت نان در مرکز استان در شرایط کنونی مطرح نیست.

وی بیان کرد: طبق اعلام دولت و با توجه افزایش یارانه نانوایی‌ها، افزایش قیمت نان نباید اتفاق بیفتد.

وی اضافه کرد: ۳۰ درصد یارانه به نانوایی‌ها پرداخت می‌شد که این رقم از ماه گذشته به ۴۰ درصد پرداخت یارانه به نانوایی‌ها افزایش یافت.

بهرامی با بیان اینکه ۱۵۳ واحد نانوایی در شهرستان سمنان وجود دارد، افزود: هنوز تخلف فروش نان با هوشمندسازی فروش نان به صفر نرسیده، ولی کاهش چشمگیر داشته است.

فرماندار سمنان گفت: طبق آزمایش‌ها، کیفیت آرد توزیعی در نانوایی‌ها این شهرستان مشکلی ندارد.

وی با اشاره به آغاز پیش‌ثبت‌نام مجلس شورای اسلامی از دیروز، افزود: پیش ثبت‌نام انتخاباتی به صورت کشوری انجام می‌شود و به ازای هر کرسی در روز اول ۲۰۰ نفر ثبت‌نام کردند.

فرماندار سمنان بیان کرد: مشارکت انتخاباتی با امیدآفرینی مرتبط است و تلاش رسانه‌ها و عملکرد مطلوب مدیران نقشی مهم در امیدآفرینی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات امسال دارد.

به گزارش ایرنا، اکنون در سمنان قیمت نان لواش یارانه‌ای چهار هزار ریال و نیمه‌یارانه‌ای پنج هزار و ۲۰۰ ریال، قیمت نان بربری یارانه‌ای ۱۲ هزار ریال و نیمه‌یارانه‌ای ۱۵ هزار ریال، قیمت نان تافتون یارانه‌ای هشت هزار ریال و نیمه‌یارانه‌ای ۹ هزار ریال، و قیمت نان سنگک ساده یارانه‌ای ۱۸ هزار ریال و نیمه‌یارانه‌ای ۲۲ هزار ریال، است.

وزن چانه چهار نوع نان اصلی شامل لواش ۱۷۰ گرم، نان بربری ۵۱۰ گرم، نان تافتون ۳۲۵ گرم و نان سنگک ۴۸۰ گرم تعیین شده است.

آغاز فعالیت شورای اطلاع رسانی شهرستان سمنان

فرماندار سمنان گفت: شورای اطلاع‌رسانی این شهرستان همزمان با هفدهم مرداد روز خبرنگار آغاز به کار کرد.

بهرامی افزود: خبرنگاران پل ارتباطی مردم و مسوولان محسوب می‌شوند و مدیران شهرستان سمنان مکلف به پاسخگویی خبرنگاران هستند.

وی اضافه کرد: گروه «خبرنگاران همیاران شهرستان سمنان» به مناسبت هفدهم مرداد روز خبرنگار در شبکه اجتماعی ایتا ایجاد شد تا ارتباط بین خبرنگاران و روابط عمومی‌های شهرستان سمنان برای پیگیری دغدغه‌ها و چالش‌ها تقویت شود.

بهرامی بیان کرد: تحقق شعار «سمنان بهشت فناوری کشور» با تقویت زیرساخت‌های ارتباطی در دست پیگیری است.

وی افزود: ۲۰۴ شهر متقاضی کسب عنوان «شهر پایتخت کتاب ایران» هستند که از این تعداد ۱۰۵ شهر صلاحیت داشتند و سپس ۱۲ شهر به عنوان نامزد «شهر دوستدار کتاب» انتخاب شدند و از بین ۱۲ شهر، پنج شهر به عنوان «شهر خلاق کتاب» برگزیده شدند.

فرماندار سمنان گفت: اکنون سمنان رتبه دوم کشور در زمینه «شهر خلاق کتاب» را از آن خود کرده است.

پیش از برگزاری نشست خبری، خبرنگاران در قالب تور رسانه‌ای از شرکت کاشی و سرامیک، شرکت نهاده‌های دامی، مراحل ساخت طرح نهضت ملی مسکن و طرح عمرانی پل ارتباطی سمنان به روستای خیرآباد، بازدید کردند

برچسب ها: سمنان ، قیمت نان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار