مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی استان سمنان از صدور پروانه فعالیت انجمن حرفه‌ای دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری برای نخستین بار در استان سمنان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۶۴۲۳
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۸ 14 September 2023

به گزارش تابناک سمنان، امیر کرم‌زاده، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان اظهار کرد: با استناد به ماده ۲۵ آیین‌نامه ایجاد، اصلاح، تکمیل و درجه‌بندی و نرخ‌گذاری تأسیسات گردشگری و نظارت بر آن‌ها و بر اساس ماده ۲۳ دستورالعمل نحوه ایجاد و فعالیت تشکل‌های حرفه‌ای صنعت گردشگری ایران و ابلاغ از سوی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، نخستین پروانه فعالیت انجمن حرفه‌ای دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان سمنان صادر شد.

وی افزود: فعالیت انجمن حرفه‌ای دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری نقش به‌سزایی در توسعه و رونق گردشگری استان سمنان دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان وجود این انجمن را برای هم‌افزایی و مشارکت میان فعالان این بخش لازم دانست و گفت: این انجمن با تمام دغدغه‌های فعالان این حوزه آشنایی دارد و به جد پیگیر رفع مسائل و مشکلات است.

به گزارش فارس، پیگیری مسائل دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، اجرای تور، همکاری و تعامل با راهنمایان گردشگری، برخورد با فعالان گردشگری غیرمجاز، حضور در کمیسیون رسیدگی به شکایت، کمک به توسعه گردشگری و... از عمده‌ترین فعالیت‌های انجمن حرفه‌ای دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری است.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار