خودروهای کره‌ای روز به روز لوکس‌تر می‌شوند اما هنوز هم نمی‌توانند با رولزرویس برابری کنند.
کد خبر: ۴۲۷۱۷۸
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰ 20 May 2017

به گزارش تابناک : به نقل از پدال بنابراین با اینکه برخی از بزرگ‌ترین کمپانی‌های بزرگ دنیا در این کشور واقع شده‌اند اما سال گذشته فروش خودروهای لوکس رولزرویس در کره جنوبی سه برابر بیشتر بوده است؛ و حالا این کمپانی بریتانیایی دو دستگاه از نسخه‌های ویژه‌ی خود را برای این کشور آسیایی آماده کرده و هرکدام معرف یکی از بزرگ‌ترین شهرهای این کشور هستند.


خودروی گوست سئول ادیشن ادای احترامی به پایتخت کره جنوبی محسوب می‌شود. در طراحی جزئیات این خودرو از پرچم کره جنوبی الهام گرفته شده است. بدنه‌ی سفید رنگ خودرو با خطوط قرمز و آبی و جزئیات روی چرخ‌ها تکمیل می‌شود. همین تِم به داخل کابین نیز راه یافته و جزئیات سفید، قرمز و آبی رنگ به وسیله‌ی پوشش چرم مشکی و داشبورد پوشیده از پیانو بلک و میزهای پیک‌نیک پشتی متمایز و برجسته شده‌اند.


اما مدل فست بک ریث نیز به منظور ادای احترام به شهر بوسان کره طراحی شده و رنگ آبی رویال، نوار صورتی و مجسمه مشهور رولزرویس روی کاپوت از ویژگی‌های آن به شمار می‌روند. کابین پوشیده از چرم خاکستری با جزئیات آبی و صورتی تکمیل شده و همانند مدل گوست سئول ادیشن دارای سقف ستاره‌ای تابان، سیستم صوتی سفارشی و برخی تجهیزات خاص دیگر است.


این دو خودروی خاص در سفارت بریتانیا در سئول رونمایی شده‌اند و می‌توان آن‌ها را از دفتر رولزرویس در اینچئون سفارش داد.



۲۰ میلیون تن زباله در سال نتیجه فرهنگ غلط و نبود مدیریت است

چالش های اقتصاد ایران در سال ۹۶


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار