در طول سه ماه نخست سال 96 در مجموع تعداد 743 مجوز و گواهی در معاونت معماری و شهر سازی شرکت عمران، آب و خدمات کیش صادر شده است.
کد خبر: ۴۶۱۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹ 17 July 2017
به گزارش تابناک : در سه ماه نخست سال 96 در مجموع تعداد 743 مجوز در زمینه های پروانه ساخت، گواهی پایان کار، تمدید پایان کار در معاونت معماری و شهر سازی شرکت عمران، آب و خدمات کیش صادر شده است.

بنابر این گزارش، تعداد 17 گواهی پایان کار برای انواع کاربری به مساحت 59 هزار و 933 متر مربع، تعداد 25 مجوز ساخت  برای 144 هزار و 746 متر مربع و تعداد 701 گواهی تمدید پایان کار برای 3 میلیون و 127 هزار و 752  متر مربع از این معاونت صادر شده است که بیشتر این مجوزها به کاربری مسکونی اختصاص دارد.

این تعداد گواهی و پروانه ساختمانی کاربری های مسکونی، تجاری، اداری، آموزشی، ورزشی، فرهنگی و سایر کاربری ها جهت فعالیت های صنعتی، گردشگری، هتل، رستوران و کارگاه و انبار را شامل می شود.

برگزاری منظم جلسات شورای شهرسازی و معماری به صورت ماهیانه، اصلاح ضوابط مربوط به کاربری های زیر زمین به منظور حفظ محیط زیست و منابع طبیعی، پیاده سازی نرم افزار بومی مربوط به خدمات مهندسان ناظر و برنامه ریزی در جهت سهمیه ناظران، بررسی کلیه پیشنهادهای تغییر و اصلاح طرح های اجرایی توسط سرمایه گذاران، تهیه طرح های راهبردی و موضعی برای ساماندهی مشاغل مزاحم در سطح جزیره زیبای کیش  نیز از دیگر وظایف این حوزه می باشد.

شایان ذکر است، اقدامات معاونت معماری و شهرسازی شرکت عمران، آب و خدمات کیش، در راستای تسریع در روند ارائه خدمات مناسب و مطلوب به سرمایه گذاران و ساکنان جزیره زیبای کیش انجام می شود.





منبع : ایلنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار