فریاد عدل هاشمی در حضور وزیر:
هاشمی‌پور : آقایان چرا نمی‌گوید در این استان معادن پنهان و آشکار زیادی داریم و ۴۰ سال است که فقط نام یک معدن برای شهرستان چرام مانده است.
کد خبر: ۴۸۳۶۲۵
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶ 25 August 2017
نماینده کهگیلویه بزرگ خطاب به مدیران کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعارفات و پنهان‌کاری را کنار بگذارید و برای برون رفت استان از این وضعیت راهکار عملی ارائه دهید.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، صبح امروز با حضور شریعتمداری وزیر صنعت و معدن، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا، نماینده کهگیلویه بزرگ و مدیران دستگاه‌های اجرایی جلسه شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

عدل هاشمی‌پور نماینده کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه من پیشنهادی دارم، اظهار کرد: آقایان مسوول در استان کهگیلویه و بویراحمد تعارفات را کنار بگذاریم و بعد از اینکه کلی گویی کنیم، یک راهکار عملی برای پیشرفت و توسعه این استان ارائه دهیم و برای یک بار هم که شده مطالب را دسته‌بندی و جمع‌بندی کنیم و موانع را برای برون رفت از وضعیت موجود برداریم.

چرا مسئولین استان نمی گویند که معدنی ۴۰ سال است فقط نامی ازش مانده است؟

هاشمی‌پور با بیان اینکه آقای شریعتمداری عمری را در مباحث مختلف سپری کرده است و تجارب زیادی دارد، اظهار کرد: آقایان چرا نمی‌گوید در این استان معادن پنهان و آشکار زیادی داریم و ۴۰ سال است که فقط نام یک معدن برای شهرستان چرام مانده است.

وی افزود: معدن فسفات چرام و معدن سرفاریاب هم بدون هیچ کاری رها شده‌اند.

چرا مسئولین استان نمی گویند که معدنی ۴۰ سال است فقط نامی ازش مانده است؟

وی خطاب به شریعتمداری وزیر صنعت و معدن گفت: آقای شریعتمداری از حضرتعالی استدعا دارم، کارگروهی را جدا از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد را در این استان مستقر کنید تا هم تصمیم‌ساز و هم تصمیم‌گیر باشند. که چرا یک معدن که می‌تواند ۵۰۰ نفر را صاحب شغل کند، دولتی‌ها آن را فراری دادند و شرکت سرمایه‌گذار رفت و دیگر هم نیامد.
هاشمی‌پور گفت: آقای شریعتمداری تدبیری برای وضعیت معادن این استان کنید و یقین دارم که قدمتان برای کل کشور و به ویژه استان کهگیلویه و بویراحمد خیر است.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
محمدعلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۳
متاسفانه جناب هاشمی به گونه ای احساساتی حرف می‌زند که گویی جنگ و دعوا هست. عزیزم باید منطقی و مستدل و مستند و عالمانه وزیر را باید قانع کرد. اقناع وزیر مهم است نه التماس و خواهش وبیان جملات احساسی و عاطفی.
دوره عوام فریبی گذشته. اگر کسی بتونه مستندا ارائه طریق کنه قطعا مورد پذیرش قرار می‌گیرد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۳
آقای هاشمی وقتی میبینه در زمان حضور مسئولین کشوری به استان ، مدیران استانی فقط به به و چه چه می کنند ، ناراحت میشه و به مدیران در حضور وزرا تذکر میده که حساب بیاد دستشون واقعا به این میگن نماینده نه اونایی که برای چهار نفر شخصی کار می کردند تا بشن بوق تبلیغاتیشون
خودم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۳
باید ازاین تندتر صحبت می کرد چرا معدنی بعد از ۴۰ سال اکتشاف هنوز نه به دار است نه ببار. آیا غیرا ز اهمال کاری و پیگیر نبودن مسئولان استانی چیزی دیگری هست ؟ بدا به حال این استان عقب مانده شده ی سیاست زده
محمدرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۴
جدا من از مطالب جناب نماینده. احساس شرم کردم. نماینده محترم در طول رای اعتماد که شاگرد مودبی بود. !!!!!!! حالا تو استان به گونه ای حرف میزند که برایم تعجب آور بود. نماینده مجلس باید توان توجیه داشته باشد. نه جملات بازاری آنهم در حضور وزیر مملکت. خداوند عاقبت همون را ختم به خیر کنه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار