نمایشگاه عکس آثار راه‌یافته به سوگواره ملی عکس و مسابقه رسانه‌های بین‌المللی دیجیتال مهر محرم در فرهنگسرای کومش سمنان گشایش یافت.
کد خبر: ۸۱۸۶۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۴ 30 January 2020

به گزارش تابناک سمنان: نمایشگاه عکس آثار راه‌یافته به سوگواره ملی عکس و مسابقه رسانه‌های بین‌المللی دیجیتال مهر محرم در فرهنگسرای کومش سمنان گشایش یافت، این دوازدهمین سوگواره ملی عکس و پنجمین مسابقه رسانه‌های بین‌المللی دیجیتال مهر محرم است که در سمنان برگزار می‌شود.

میثم قدس پور دبیر این سوگواره گفت: عکاسان از ۲۵ کشور جهان، هشت هزار و ۲۲۸ قطعه عکس در بخش‌های استانی، ملی و بین المللی به صورت تک عکس و مجموعه عکس به دبیرخانه ارسال کردند که از بین آن‌ها بیش از ۱۲۰ عکس در نمایشگاه عکس مهر محرم در نگارخانه سیمرغ و نگارخانه اصلی فرهنگسرای کومش به نمایش درآمده است.
او افزود: از دیگر بخش‌های این نمایشگاه عکس‌های راه یافته به بخش عکاسی با تلفن همراه و بخش مراسم آیینی محرم در کشورهاست.

این نمایشگاه تا ۱۷ بهمن به روی علاقمندان گشوده است و اختتامیه سوگواره مهر محرم با حضور مهمانان داخلی و خارجی ۱۶ بهمن در تالار تئاترشهر سمنان برگزار می‌شود.

پیش از برگزاری اختتامیه، مردم می‌توانند به آثار مورد علاقه خود رای دهند تاعکاس اثر برگزیده مردمی نیز در اختتامیه این سوگواره به عنوان «اثر برگزیده مردمی» تجلیل شود.

در مراسم آغاز بکار این نمایشگاه، آیت‌الله شاهچراغی نماینده، ولی فقیه در استان سمنان حضور داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار