معاون مدیر عامل در امور شعب بانک ملی ایران گفت: مانع زدایی و حمایت از تولید واحدهای صنعتی باید با توجه بیشتری صورت گیرد.
کد خبر: ۹۶۷۱۳۴
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۳ 27 May 2021
 

 

 

به گزارش تابناک سمنان حسن مونسان معاون مدیر عامل در امور شعب بانک ملی ایران در جلسه بررسی مشکلات واحد های صنعتی استان گفت: کمیته ای تحت عنوان مانع زدایی در تولید در بانک ملی ایران تشکیل شده و مشکلات واحدهای صنعتی کشور در این کمیته بررسی و پس از نظرات کارشناسی ارائه تسهیلات به این واحد ها صورت می گیرد.

مونسان با بیان اینکه مانع زدایی و حمایت از تولید واحدهای صنعتی باید با توجه بیشتری صورت گیرد افزود: هیچ یک از واحدهای تولیدی در کشور به تملیک بانک ملی تا کنون در نیامده است.

معاون امور شعب بانک ملی ایران نیز همچنین حضور مدیران بانک‌های عامل در ستادهای تسهیل استانی را امری ضروری دانست و ابراز داشت: اولویت پرداخت تسهیلات باید با شرکت‌های دانش‌بنیان که برای کشور ثروت آفرینی و ارزآوری می‌کنند باشد زیرا حمایت از این واحدها منجر به افزایش تولید و اشتغال در کشور نیز می شود.

مونسان ادامه داد: علاوه بر شرکت های دانش بنیان باید به واحدهای نیمه تمام صنعتی هم توجه بیشتری صورت گیرد و سرمایه ملی در این واحدها ارائه گردیده تا موجب به گردش درآمدن چرخه اقتصادی کشور نیز شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار