اولین قدم برای اجاره ماشین در کیش پیدا کردن یک موسسه معتبر است که در این زمینه کار می‌کند. اگر شما با یک شخص نامطمئن معامله کنید، هیچ قانونی برای پس گرفتن پول‌تان وجود ندارد. بهترین کار برای اجاره ماشین این است که اول سراغ موسسه‌ها و شرکت‌هایی معتبر در جزیره کیش بروید که بتوانند به شما اطمینان بدهند.
کد خبر: ۹۷۱۵۹۵
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۴ 16 June 2021

راهنمای اجاره و رنت ماشین در کیش

جزیره کیش یکی از توریستی‌ترین‌ و جذاب‌ترین نقاط کشور است که سالانه میزبان میلیون‌ها مسافر می‌شود. در این جزیره تفریحات مختلف و جذابی وجود دارد که شور و شوق مردم را براس سفر به این جزیره بیشتر کرده است. در منطقه آزاد کیش قیمت وسایل و اجناس شیک بسیار ارزان و مقرون‌به‌صرفه به‌نظر می‌رسد. بسیاری از مسافران که به کیش سفر می‌کنند، برای خرید لباس، لوازم آشپزخانه، وسایل برقی و... است. یکی از تفریحاتی که این سال‌ها در کیش خیلی طرفدار پیدا کرده، اجاره ماشین در کیش است. این کار میان مردم خیلی باب شده و تقریبا هرکس به کیش می‌رود، این تفریح لوکس و لاکچری را تجربه می‌کند.

مدارک لازم برای اجاره ماشین در کیش

اولین قدم برای اجاره ماشین در کیش پیدا کردن یک موسسه معتبر است که در این زمینه کار می‌کند. اگر شما با یک شخص نامطمئن معامله کنید، هیچ قانونی برای پس گرفتن پول‌تان وجود ندارد. بهترین کار برای اجاره ماشین این است که اول سراغ موسسه‌ها و شرکت‌هایی معتبر در جزیره کیش بروید که بتوانند به شما اطمینان بدهند.

یک نکته‌ای که زیاد در این مورد ممکن است با آن برخورد کنید، آگهی‌هایی است که برای رنت ماشین تبلیغ می‌کنند. در این آگهی‌ها باید توجه داشته باشید شما با شخص خاصی طرف نیستید و در واقع دارید با یک شرکت قرارداد می‌بندید. پس بیشتر توجه کنید تا کلاه سرتان نرود.

شرکت‌های رنت ماشین برای تضمین قرارداد از شما ودیعه نقدی، چک به قیمت خودرو و... می‌گیرند. تا در صورت بروز مشکل از مدارک داده شده را استفاده کنند. البته اگر شما چک همراه خود ندارید، نگران نباشید؛ شرکت‌های هستند که ودیعه نقدی بیشتری می‌گیرند و به شما ماشین رنت می‌دهند.

اصل و کپی کارت شناسایی و اصل گواهینامه از مدارک ضروری برای اجاره ماشین در کیش است. همه موسسات و شرکت‌ها کارت شناسایی و گواهینامه را برای اجاره ماشین دریافت می‌کنند؛ سپس با شما یک قرارداد رسمی می‌بندند. این قرارداد شامل موارد خسارات وارد شده، نحوه بیمه خودرو، مبلغ دریافتی از شما، ودیعه و کروکی خودرو است. به این نکته توجه داشته باشید که اگر شرکتی قرارداد رسمی با شما امضا نکرد، به هیچ عنوان ماشینی اجاره نکنید؛ چون امکان بروز مشکل زیاد است.

راهنمای اجاره و رنت ماشین در کیش

خودروهای جزیره کیش و قیمت آن‌ها

قیمت اجناس در جزیره کیش به‌دلیل نداشتن گمرک و منطقه آزاد بودن، بسیار پایین برآورد می‌شود. خودرو هم مانند دیگر اجناس بسیار ارزان قیمت بوده و هزینه اجاره ماشین در کیش زیاد نیست. بیشتر قرارداد‌ها روزانه بسته می‌شود؛ قیمت اجاره ماشین تعریف دقیقی ندارد و به عواملی مثل اسم خودرو، مدل خودرو، ویژگی‌های خودرو و... وابسته است.

خودروهای جزیره کیش

در کیش می‌توانید رویای خود را سوار شوید. در جزیره بهترین ماشین‌ها با نازل‌ترین قیمت‌ها اجاره و رنت داده می‌شود. در این جزیره می‌توانید ماشین‌های خارجی مثل دوج چلنجر، موستانگ کروک، لامبورگینی، مازراتی، دوج دورانگو، دوج چارجر، شورلت تاهو، کامارو کروک، بی ام و z۴، نیسان کیکس، دوج جورنی، کادیلا و تویوتا اف جی سوار شوید. همچنین می‌توانید از ماشین‌های ساده‌تر مثل  تویوتا یاریس، مزدا 3، کیا ریو، نیسان سنترا، هیوندای اکسنت، هیوندای سوناتا، کیا موهاوی، نیسان جوک، فورد تاروس، کیا سراتو، کیا اسپورتیج، مزدا شش و... استفاده کنید.

راهنمایی برنامه‌ریزی سفر به کیش

جزیره آرام کیش جاذبه‌های گردشگری، پاساژهای زیاد و آب‌وهوای معتدلی دارد که این جزیره را برای عاشقان سفر بسیار محبوب کرده است. خرید و تفریح یکی از عواملی به‌نظر می‌رسد که می‌تواند استرس و اضطراب شما را کاهش دهد و باعث سلامتی بیشتر شما شود. کیش شیک و مدرن بوده و یک شهر ساحلی فوق‌العاده است. در واقع سفر به کیش یک گزینه ایده‌آل برای جایگزین کردن سفرهای خارجی با هزینه پایین خواهد بود.

راهنمای اجاره و رنت ماشین در کیش

جاذبه‌های گردشگری کیش

زمانی‌که سفر خود را شروع می‌کنید، چند روز از سفر خود را به جاهای دیدنی کیش اختصاص دهید. کیش، مکان‌های توریستی کمی ندارد و می‌تواند شما را تا چند روز سرگرم خود کند. از جاذبه‌های گردشگری کیش می‌توان به کشتی یونانی، شهر باستانی حریره، شهر زیرزمینی کاریز کیش، پارک ساحلی مرجان‌ها، درخت سبز، پارک دلفین‌ها و... اشاره کرد.

مراکز خرید و پاساژها

یکی از جذابیت‌های تور کیش رفتن به مراکز خرید است. از آنجایی که گردشگران فراوانی به‌دلیل خرید به این جزیره سفر می‌کنند، تعداد زیادی مرکز خرید لوکس و جذاب نیز در آن وجود دارد تا مسافران در سفر بتوانند از خرید در پاساژهای لوکس و زیبا لذت ببرند. مرکز خرید دامون، بازار مروارید، مرکز خرید سارینا،  بازار مریم، بازار پردیس 1 و 2، مرکز خرید رویا مال و... مراکز خرید کیش هستند.

در جزیره کیش در سال‌های اخیر هتل‌های لوکس و پنج ستاره‌ای ساخته شده که توانسته نظر مردم دنیا را درباره خود تغییر دهد. البته قیمت دلار در توریستی شدن این جزیره تاثیر کمی نداشته و برای مردم دنیا سفر به ایران بسیار به‌صرفه و جذاب است.

 

پایان رپورتاژ آگهی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار