مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در نشستی صمیمی با اصحاب رسانه کیش، از برخورد جدی با مسببین انتشار فیلم خبر داد.
کد خبر: ۹۷۱۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۳ 17 June 2021

به گزارش تابناک جزیره، دکتر جعفر آهنگران مدیر عامل سازمان منطقه آزاد به همراه سعید پورعلی معاون فرهنگی اجتماعی و محمدصادق سرافراز مشاور و‌ مدیر کل حوزه مدیریت، در پی درخواست اهالی معترض رسانه با برگزاری دو نشست پی‌در‌پی، گلایه ها و دغدغه ها و مطالبات خبرنگاران و نمایندگی‌های رسانه ها را شنیده و ضمن دلجویی از رسانه های همیشه همراه و خدوم جزیره کیش از پیگیری قاطع موضوع خبرداد و اظهار کرد که با جدیت تمام پیگیر روشن شدن موضوع این اتفاق تلخ و نگران کننده هستند و در اولین فرصت طی هفته آتی پس از وصول بررسی های حراست سازمان، پلیس فتا و دادستان برخورد لازم با فرد و یا افراد خاطی صورت خواهد گرفت.

بنابراین گزارش، طی روزهای سه شنبه و‌ چهارشنبه ۲۵ و ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با جمعی از اصحاب رسانه کیش در خصوص واکاوی و رسیدگی به اعتراض اصحاب رسانه در انتشار فیلم نشست خصوصی تشکیلات رسانه ای که موجبات گلایه‌مندی و ناراحتی بومیان محترم شده و در پی آن اصحاب رسانه خدوم و زحمتکش جزیره مورد کم لطفی و هجمه های مختلف قرار گرفته بودند، دیدار کرد.

همزمان با این بی اخلاقی و عمل زشت و قبیح صورت گرفته، عدم همکاری رسانه های محلی کیش و برخی نمایندگان رسانه های سراسری با سازمان منطقه آزاد کیش تا زمان اعلام و مشخص شدن فرد خاطی اعلام شد.

در همین راستا دکتر جعفر آهنگران مدیر عامل سازمان منطقه آزاد در نشستی که با حضور سعید پورعلی معاون فرهنگی و اجتماعی و محمدصادق سرافراز مشاور و‌ مدیر کل حوزه مدیریت برگزار شد بر پیگیری جدی و قاطع شناسایی عامل یا عوامل انتشار فیلم در پی درخواست اهالی معترض رسانه تاکید کرد.

وی در دو نشست پی‌در‌پی، گلایه ها و دغدغه ها و مطالبات خبرنگاران و نمایندگی‌های رسانه ها را شنیده و ضمن دلجویی از رسانه های همیشه همراه و خدوم جزیره کیش اظهار داشت، با قاطعیت و جدیت تمام پیگیر روشن شدن موضوع این اتفاق تلخ و نگران کننده هستند و در اولین فرصت طی هفته آتی پس از وصول بررسی های حراست سازمان، پلیس فتا و دادستانی محترم برخورد لازم با فرد و یا افراد خاطی صورت خواهد گرفت.

وی در پایان با تاکید بر حمایت همه جانبه سازمان منطقه آزاد کیش از رسانه ها، آنها را چشم و گوش جامعه دانست و از تلاش و کوشش و زحمات بی شائبه این قشر زحمت کش تقدیر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار