نام نویسی در دومین دوره مسابقات موت کورت ( شبیه سازی یک دادگاه واقعی) حقوق مناطق آزاد که در جزیره کیش برگزار می شود تا ۳۰ تیر تمدید شد.
کد خبر: ۹۷۲۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶ 19 June 2021

دبیر علمی و اجرایی دومین دوره مسابقات موت کورت حقوق مناطق آزاد ایران روز شنبه گفت: این دوره از مسابقات با موضوع نقش، جایگاه و شرایط داور در دعاوی خانواده برگزار می شود.

سحر ناصربخت اضافه کرد: این مسابقه در دو مرحله‌ی کتبی و شفاهی برگزار خواهد شد و تیم‌های شرکت کننده موظف هستند پس از انتشار موضوع در آبان، در مهلت تعیین شده لوایح خود را به نشانی هیات اجرایی ارسال کنند.

وی افزود: در نهایت هشت تیم برتر از نظر هیات داوران که بالاترین امتیاز را در بخش لوایح کسب کنند به دور شفاهی مسابقات که بهمن امسال در جزیره‌ کیش برگزار خواهد شد دعوت می شوند.

دبیر علمی و اجرایی دومین دوره مسابقات موت کورت حقوق مناطق آزاد ایران گفت: تیم‌ها باید حداقل سه و حداکثر چهار عضو داشته باشند و هر تیم می‌تواند یک مربی داشته باشد و ورود در مسابقات برای دانشجویان تمامی مقاطع رشته‌ حقوق و فارغ التحصیلان این رشته آزاد است.

ناصر بخت با بیان اینکه زبان رسمی مسابقه فارسی است و اسکان تیم‌های برتر در کیش رایگان است گفت: این مسابقات با همکاری اداره‌ امور بانوان سازمان منطقه آزاد کیش، موسسه عدالت ناصری کیش، انجمن علمی دانشجویی حقوق خانواده دانشگاه علامه طباطبایی و کانون ترویج داوری و میانجی گری (مردم نهاد) بهمن امسال در جزیره‌ کیش برگزار می‌ شود.

اولین دوره مسابقات موت کورت حقوق مناطق آزاد ایران بهمن ماه سال گذشته با حضور چهار تیم از دانشجویان حقوق و وکلای دادگستری و همچنین استادان برتر دانشگاه برای اولین بار در جزیره کیش برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار