بر اساس نشست شورای ترافیک بنا بر اعلام مدیریت حمل و نقل عمومی، نرخ حمل و نقل وسایل نقلیه عمومی کیش در سال ۱۴۰۰ افزایش یافت.
کد خبر: ۹۷۲۹۵۱
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۱ 21 June 2021

به گزارش تابناک جزیره، حمید پاشاکی گفت: نرخ کرایه تاکسی تلفنی‌های کیش مصوبه جلسه ۱۶۳ شورای ترافیک کیش افزایش یافت و از اول تير قابل اجراست.

وی گفت: ورودی کلیه مسیر‌ها در شهر از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ سیزده هزار تومان، ورودی فرودگاه به تمام نقاط شهر ۳۲ هزار تومان، ورودی نواحی غربی (حد فاصل پارک آبی اوشن تا کلبه هور) به تمام نقاط شهر ۳۷ هزار تومان، ورودی سافاری ۲۳ هزار تومان، پیمایش تا ۷ کیلومتر به ازای هر کیلومتر ۱۳ هزار ريال، پیمایش بالای ۷ کیلومتر به ازای هر کیلومتر ۱۵ هزار ريال، به ازای هر دقیقه توقف ۱۳ هزار ريال و برای تاکسی‌های در اختیار افراد و یا ادارات نرخ کرایه برای هر دقیقه ۲۰ هزار ريال محاسبه شده است.

مدیر حمل و نقل عمومی کیش گفت: به این مبالغ از ساعت ۲۴ تا ۶ صبح ده درصد افزوده خواهد شد.

پاشاکی گفت: برای سرویس کنسلی ۲۰ درصد مبلغ ورودی قابل پرداخت است.

وی گفت: راننده تاکسی تلفنی ملزم به استفاده از تاکسی متر برای دریافت کرایه در هر سفر است.

مدیر حمل و نقل عمومی کیش با اشاره به افزایش ۳۰ درصدی نرخ حمل و نقل عمومی در کیش، گفت: نرخ کرایه مینی بوس به ۳ هزار و پانصد تومان افزایش یافت.

پاشاکی گفت: از ساعت ۶ صبح تا یک بامداد و از یک بامداد تا ۶ صبح ۵ هزار تومان تعیین شده است.

مدیر حمل و نقل عمومی کیش گفت: نرخ كرايه تاکسی‌های خطی از بازار مرجان تا انتهای خط از ۵ هزار و پانصد تومان تا ۸ هزار تومان تعیین شده است.

وی گفت: کوتاهترین مسیر ۵ هزار تومان و از بازار مرجان تا فاز‌های آ یک آ ۲ و اف یک تا اف ۳ و میدان آرین و میدان بهارستان ۸ هزار تومان است.

بر اساس مصوبه شورای ترافیک و اعلام مدیریت حمل و نقل این شرکت ، نرخ ورودی کلیه‌ مسیرها در سطح شهر از ساعت ۶صبح تا ٢۴ برای تاکسی‌ها ۱۳۰.۰۰۰ ریال، ورودی فرودگاه ۳۲۰.۰۰۰ ریال، نواحی غربی به کلیه نقاط شهر ۳۷۰.۰۰۰ ریال و برای پیمایش تا ۷کیلومتر به‌ ازای هرکیلومتر ۱۳.۰۰۰ریال و بیش از آن هرکیلومتر ۱۵.۰۰۰ ریال تعریف و تصویب شد.
همچنین برای هر دقیقه توقف ۱۳.۰۰۰ریال و هردقیقه تاکسی دراختیار ۲۰.۰۰۰ ریال در نظر گرفته شد.

بر همین اساس نرخ کرایه مینی‌بوس نیز در کلیه مسیرهای تعریف‌ شده‌ در سیستم حمل‌ و نقل اعم از مسیر کوتاه و بلند، از ساعت ۶صبح تا ۱ بامداد ۳۵.۰۰۰ ریال و ۵۰.۰۰۰ ریال برای ساعت ۱ تا ۶ بامداد تصویب شد.

برای تاکسی‌های خطی نیز، مسیرها و نرخ‌های مشخصی به شرح ذیل اعلام شد:

از بازار مرجان به مقاصد میدان ساحل، شهرک‌ صدف و مروارید و میدان‌ خلیج‌فارس، ترمینال و بندرگاه و بیمارستان، فازهای A و F, به‌ترتیب: ۵۵.۰۰۰، ۶۰.۰۰۰، ۶۵.۰۰۰، ۷۰.۰۰۰، ۸۰.۰۰۰، ۸۰.۰۰۰۰ تعیین شد.

از مبداء میدان آرین نیز به مقاصد: میدان غدیر و لارک، میدان هرمز و بیمارستان، میدان خلیج‌ فارس و بندرگاه و کمپ‌ صبا، شهرک صدف و بازارمروارید، سه‌راه‌ پردیس و میدان آبشار و بازار مرجان، به‌ترتیب: نرخ‌های ۵۵.۰۰۰، ۶۰.۰۰۰، ۶۵.۰۰۰، ۷۰.۰۰۰، ۷۵.۰۰۰، ۸۰.۰۰۰ ریال تصویب شد.

نرخ های کرایه از ایستگاه هایپرمارکت به مقصد میدان‌ پرواز و شهرک رز و دهکده ساحلی ۶۵.۰۰۰ ریال و به پارک آبی اوشن و بالعکس ۷۰.۰۰۰ریال و به ساختمان دانشگاه آزاد و بالعکس ۸۰.۰۰۰۰ اعلام شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار