نمایشگاه ملی دستان آسمانی از ۱۳ تا ۱۷ تیر در مرکز فناوری های نرم و صنایع خلاق کیش به همت موسسه ملی فرهنگی هنری سوخته نگاری ایران برپا می‌شود.
کد خبر: ۹۷۳۱۷۰
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۴ 23 June 2021

 

به گزارش «تابناک جزیره» موسس و مدیرعامل موسسه ملی فرهنگی هنری سوخته نگاری ایران روز چهارشنبه اظهار داشت: این نمایشگاه هنری با هدف ترویج، توسعه و ارتقای ظرفیت های ملی در اقتصاد هنر در کیش برپا می‌شود.

مرتضی نداف گفت: حمایت از هنرمندان نقاط مختلف کشور با معرفی فعالیت های هنری، بازاریابی، فروش در جهت تولید، اشتغال، پشتیبانی و رفع موانع و مشکلات اقتصادی هنرمندان از دیگر اهداف برپایی این نمایشگاه است.

وی اضافه کرد: از دیگر اهداف این نمایشگاه جذب و معرفی هنرمندان جوان فعال در هنر اصیل و زیبای سوخته نگاری است از این رو سایر آثار هنری تجسمی و سنتی نیز در این نمایشگاه مورد بازدید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

نداف یادآور شد: بازدیدکنندگان و گردشگران جزیره زیبای کیش، می توانند با مراجعه و رعایت اصول بهداشتی به محل نمایشگاه مراجعه کنند و آثار خود را تا هفتم تیر به این نمایشگاه ارسال کنند.

نمایشگاه ملی دستان آسمانی با حمایت و مشارکت سازمان منطقه آزاد کیش، پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی و موسسه آموزشی علوم و فنون کیش، مرکز فناوری های نرم و صنایع خلاق کیش برپا خواهد شد.

جزیره ۹۱ کیلومتری کیش با ۴۲ هزار نفر جمعیت در ۱۸ کیلومتری کرانه جنوبی ایران واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار