سخنگوی شورای سلامت کیش گفت: با فوت یک خانم ۴۷ ساله تعداد قربانیان ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در این جزیره به ۳۶ نفر رسید.
کد خبر: ۹۸۳۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۸ 05 August 2021

محمدرضا رضانیا روز پنجشنبه در یک گفت و گوی خبری اظهار داشت: این قربانی ، با علائم تنگی نفس، سرفه، ضعف بی حالی در بیمارستان کیش بستری بود که صبح امروز جان خود را از دست داد.

وی اضافه کرد: روز گذشته نیز یک زن ۴۸ ساله، با علائم تنگی نفس، سرفه، ضعف بی حالی و دارای بیماری زمینه‌ای فشار خون بالا، کم خونی و مشکلات ریوی و بستری در بیمارستان جان خود را دست داد.

کمیته امنیتی و انتظامی ستاد کرونای این جزیره محدودیت های مقابله با شیوع این ویروس را تشدید کرد، این محدودیت ها از یکشنبه ۱۷ مرداد تا یک هفته در نظر گرفته شده و تا ۲ هفته قابل تمدید است.

کاهش حداکثری تعداد پروازهای ورودی به جزیره کیش، تعطیلی گروه های شغلی ۲، سه و چهار، تعطیلی ادارات، ممنوعیت ورود مسافر از مسیر دریایی، فعالیت بیرون بر رستوران ها و کافی شاپ ها از جمله این محدویت ها است.

جزیره کیش هم اکنون در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته و از هفته گذشته تا کنون با در گذشت ۱۰ تن تعداد جانباختگان این ویروس در جزیره به ۳۶ نفر رسیده است.

از ابتدای شیوع پاندمی کرونا تا ساعت ۲۴ چهارشنبه ۱۳ مرداد در این جزیره ۶ هزار و ۹۳۳ بیمار مبتلا به ویروس کرونا (کووید ۱۹ و نوع جهش یافته انگلیسی) شناسایی شده است که ابتلای ۶۸ نفرآنان در روز گذشته تایید شد.

اکنون ۴۴ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان کیش بستری هستند که ۶ تن در روز گذشته بستری شده اند.

جزیره کیش با ۹۲ کیلومتر مربع مساحت و ۴۲ هزار نفر جمعیت از توابع شهرستان بندر لنگه استان هرمزگان بوده در آب های نیلگون خلیج فارس واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار