فرمانده یگان امداد نیروی انتظامی نیشابور به شهادت رسید

فرماندار نیشابور از به شهادت رسیدن فرمانده یگان امداد نیروی انتظامی نیشابور در پی درگیری نیروهای انتظامی این شهرستان با تعدادی از قاچاقچیان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۵۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۰ 09 July 2024
فرمانده یگان امداد نیروی انتظامی نیشابور به شهادت رسید
به گزارش تابناک رضوی، مهدی دونده با بیان اینکه در پی این درگیری که صبح امروز ۱۹ تیر به وقوع پیوست متأسفانه سروان هادی میرآبادی به شهادت رسید و یک نفر دیگر نیز زخمی شد، افزود: متهمین دستگیر شدند و ابعاد بیشتر این درگیری در دست پیگیری است.
 
وی خاطرنشان کرد: شورای تأمین تشکیل شده و به زودی فرمانده انتظامی شهرستان گزارش مربوطه را ارائه خواهد کرد.
 
سروان هادی میرآبادی فرمانده یگان امداد نیروی انتظامی نیشابور، صبح امروز در عملیات درگیری با قاچاقچیان در روستای جیلوی این شهرستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
 
 سرهنگ حسین احمدی فرمانده انتظامی نیشابور همچنین اظهار کرد: ساعتی قبل تیم‌های یگان امداد و پلیس اطلاعات و امنیت عمومی نیشابور برای دستگیری متهم تحت تعقیب وارد عمل شدند.
 
وی افزود: رویارویی پلیس و متهم در یکی از روستاهای شهر نیشابور رخ داد که در این درگیری مسلحانه سروان هادی میرآبادی و دو تن از کارکنان انتظامی مجروح و متهم به همراه سه نفر دیگر نیز مورد اصابت گلوله قرار گرفتند.
 
فرمانده انتظامی نیشابور خاطرنشان کرد: با وجود انتقال مجروحان این درگیری مسلحانه به بیمارستان و تلاش پزشکان سروان «هادی میرآبادی» به درجه رفیع شهادت نائل شد.
 
سرهنگ احمدی گفت: با توجه به کشف اسلحه و ادوات جرم از مخفیگاه متهم تحقیقات در این باره ادامه دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار