حمایت هواداران یزدی کلید موفقیت شهداب در آسیا

استاندار یزد تأکید کرد که حضور و حمایت پرشور و اخلاقی هواداران نقشی کلیدی در موفقیت تیم‌های ورزشی و کسب نتایج برتر دارد.
کد خبر: ۱۱۸۳۸۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۲ 08 September 2024

 مهران فاطمی در جمع اعضای کانون هواداران باشگاه شهداب یزد، بر اهمیت نقش هواداران در موفقیت تیم‌های ورزشی تأکید کرد و با بیان اینکه ورزش قهرمانی بدون تماشاگر و هوادار هیچ معنا و مفهومی ندارد، اظهار داشت: هواداران می‌توانند با انتقال انرژی، شور و هیجان به بازیکنان تأثیر بسزایی در عملکرد تیم داشته باشند.

فاطمی افزود: شور و نشاط موجود در استادیوم‌ها به جمع‌های خانوادگی و فضای مجازی نیز منتقل می‌شود و همین موضوع مدیریت و هدایت هواداران را ضروری می‌سازد.

وی از لیدرهای کانون هواداران خواست تا با ایجاد هماهنگی و آرامش در سکوها و تشویق اخلاقی بازیکنان، از بروز رفتارهای ناهنجار و مغایر با شئونات اجتماعی جلوگیری کنند.

استاندار یزد ابراز امیدواری کرد که تیم والیبال شهداب با همت بازیکنان و حمایت هواداران پرشور، جام قهرمانی والیبال باشگاه‌های آسیا را در یزد حفظ کند.

فاطمی تأکید کرد: اخلاق‌مداری و رعایت نظم در میان هواداران برای رسیدن به موفقیت ورزشی ضروری است و نقش هواداران در این زمینه بسیار پررنگ و مهم تلقی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار