فرمانده انتظامی شهرستان سیروان:

سارقان سابقه‌دار احشام در شهرستان سیروان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان سیروان گفت: با اقدام به‌موقع مأموران انتظامی شهرستان و همکاری مردم، ۲ سارق سابقه‌دار که اقدام به سرقت ۱۲ رأس احشام کرده بودند، دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۱۸۴۷۹۸
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۵ 18 September 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ عزت اله نوری، فرمانده انتظامی شهرستان سیروان، بیان داشت: در پی اعلام به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت احشام در یکی از روستاهای تابعه این شهرستان بلافاصله مأموران انتظامی جهت بررسی موضوع به محل سرقت اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران انتظامی شهرستان مشخص شد ۱۲ رأس احشام توسط سارقان به سرقت رفته است.این مقام انتظامی ادامه داد: با اقدام به‌موقع مأموران انتظامی و همکاری خوب مردم احشام به سرقت رفته کشف و تحویل مال‌باختگان داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سیروان با اشاره به اینکه سارقان سابقه‌دار و ساکن یکی از استان‌های هم‌جوار بودند، تصریح کرد: از سارقان یک دستگاه خودروی سرقتی که اقدام حمل احشام کرده بودند، کشف شد.

سرهنگ نوری با بیان اینکه متهمان پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: ضمن تشکر از همراهی و همکاری خوب مردم شهرستان سیروان در برقراری نظم و امنیت در منطقه، مردم در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به سامانه پليسی ۱۱۰ با خادمان خود در میان بگذارند.

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار