امام جمعه سمنان از اقدام موفقیت آمیز سپاه و نیرو‌های مسلح در انجام عملیات وعده صادق ۲ قدردانی کرد

گروه استان‌ها- امام جمعه سمنان از اقدام موفقیت آمیز سپاه و نیرو‌های مسلح در انجام عملیات وعده صادق ۲ قدردانی کرد.
کد خبر: ۱۱۸۶۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۵ 04 October 2024

به گزارش خبرنگار «تابناک سمنان»، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان با اشاره به عملیات موفقیت‌آمیز وعده صادق ۲ اظهار داشت: این عملیات موفقیت‌آمیز با تصمیم‌گیری شورای امنیت ملی و زیر نظر مقام معظم رهبری و در پاسخ به گستاخی‌های رژیم جنایت‌کار صهیونیستی انجام شد.
وی با بیان اینکه برای نشان دادن اقتدار و ایستادگی ایران ورود مقام معظم رهبری ضروری بود؛ افزود: معظم له برای خنثی‌سازی دسیسه دشمنان وارد میدان شد.
وی ضمن قدردانی از عملیات موفقیت‌آمیز سپاه و نیرو‌های مسلح در انجام عملیات وعده صادق ۲ گفت: بیش از ۹۰ درصد موشک‌های پرتابی با موفقیت به محل‌های مورد نظر اصابت کرد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با بیان اینکه انجام این عملیات موفقیت آمیز سبب خوشحالی مردم کشورمان و همچنین مردم در غزه، فلسطین و لبنان شد؛ گفت: دشمن باید از این اقدام و درس عبرت بگیرد.
حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی بر ضرورت و بصیرت مردم نسبت به توطئه‌های دشمنان تأکید کرد و گفت: بصیرت‌افزایی راهکار خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان است.
وی گفت: دشمنان با شایعه‌پراکنی و تفرقه‌افکنی به دنبال پیاده‌سازی اهداف شومشان هستند که بصیرت‌افزایی باعث خنثی‌شدن نقشه‌هایشان می‌شود.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با بیان اینکه حضور رهبری در میدان نشان از شجاعت و استقامت ایشان است، اظهار کرد: بصیرت‌افزایی لازمه خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان در فضای مجازی است.
 امام جمعه سمنان خاطرنشان کرد: دشمنان با شایعه‌پراکنی و تفرقه‌افکنی و با ترفند‌های رسانه‌ای به دنبال پیاده‌سازی اهداف شومشان هستند.
حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی با بیان اینکه دشمن با ابزار رسانه‌های بین المللی خود با ایجاد تضعبف و هراس افکنی جنگ روانی را به راه انداخته افزود: در این رسانه‌ها رژیم صهیونیستی وضعیت بحرانی و آمار کشته شدگان را سانسور و در عوض با کوچک نمایی پیروزی‌های جبهه مقاومت از پیشرفت‌های نظامی و تکولوژی خود به طور اغراق امیزی صحبت می‌کند.
وی به شایعات دشمنان در ایجاد تفرقه و گسسته سازی نیروی مقاومت و حزب الله در کشور‌های مختلف اشاره کرد گفت:عملیات مقتدارانه‌ی وعده صادق ۲ به تمام این حرف‌های پوچ و شایعات خاتمه داد.
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار