دستگیری منتشر کنندگان تصاویر مستهجن در فضای مجازی استان

در این راستا تعداد 22 نفر از متخلفین شبکه های اجتماعی در سراسر استان دعوت، احضار و یا دستگیر شدند و در نهایت شبکه های اجتماعی مذکور بعد از برخورد با مدیران و کاربران متخلف مسدود گردید.
کد خبر: ۲۸۶۴۲۸
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰ 28 August 2016
سرهنگ پاسدار سید صداقت رضایی در گفتگو با خبرگزاری بسیج گفت: در پی رصد فضای مجازی توسط کارشناسان حوزه ضد امنیت اخلاقی افرادی را که اقدام به بارگذاری و انتشار تصاویر مستهجن در فضای تلگرام ،واتس آپ و اینستاگرام می کردند دستگیر شدند.

رضایی با بیان اینکه هتك حیثیت و نشر اكاذیب از طریق اینترنت و سایر فضاهای مجازی جرم تلقی می شود گفت : بر اساس بند های الف و ب فهرست مصادیق محتوای مجرمانه این افراد مورد تعقیب قضایی قرار گرفتند.

مدیرروابط عمومی و اطلاع رسانی سپاه فتح ابراز کرد: با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) سازمان اطلاعات سپاه استان کهگیلویه و بویراحمد و هماهنگی های انجام شده با مراجع قضایی این افراد که در حوزه ضد امنیت اخلاقی و توهین به عقاید و مقدسات دینی مردم فعالیت می کردند شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش بسیج سخنگوی سپاه فتح در خصوص جزئیات این عملیات گفت: در این راستا تعداد 22 نفر از متخلفین شبکه های اجتماعی در سراسر استان دعوت، احضار و یا دستگیر شدند و در نهایت شبکه های اجتماعی مذکور بعد از برخورد با مدیران و کاربران متخلف مسدود گردید.

وی در پایان با هشدار به افرادی که با شبکه های اجتماعی ضد امنیت اخلاقی، مذهبی و ... با هر نوع عنوانی همکاری می‌‌کنند، گفت: نیروهای امنیتی و اطلاعاتی با رصد شبانه‌روزی شبکه های اجتماعی و فضای مجازی در صورت مشاهده فعالیت‌های ضد امنیت اخلاقی، توهین به مقدسات و ... بر اساس قانون با عوامل این نوع فعالیت‌ها برخورد خواهند کرد و از مردم شریف و ولایت مدار استان کهگیلویه و بویراحمد خواست هرگونه اطلاعات پیرامون فعالیت‌های ضد امنیت اخلاقی، و توهین به مقدسات و ... در فضای مجازی را به سازمان اطلاعات سپاه فتح یا اطلاعات نواحی بسیج اطلاع‌رسانی نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار