پیشرفت 90 درصدی پروژه احداث هفدهمین بازار میوه و تره‌بار شهرما

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد از پیشرفت فیزیکی 90 درصدی بازار میوه و تره‌بار شهرما واقع در قاسم آباد فلاحی 50 خبر داد.
کد خبر: ۳۸۰۰۲۲
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸ 18 February 2017
به گزارش  تابناک رضوی، احمد محبی، مدیرعامل سازمان عنوان کرد: هدف از احداث و راه‌اندازی بازارهای میوه و تره‌بار، دسترسی آسان شهروندان به محصولات از تولید به مصرف، کاهش ترددهای غیرضروری درون‌شهری، حذف واسطه و ارائه محصولات با کیفیت با قیمت مناسب به شهروندان است.
محبی درادامه افزود: پروژه احداث هفدهمین بازار میوه و تره‌بار شهرما واقع در منطقه 10 شهرداری مشهد بلوار فلاحی 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که تا پایان سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.
مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد تصریح کرد: عملیات اجرایی ساخت سازه بازار میوه و تره‌بار شهرما واقع بزرگراه آزادی بین آزادی 135 و 137 با  85 درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان اسفند ماه جاری به بهره‌برداری می‌رسد.
 محبی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه این بازار در مسیر خروجی مشهد-چناران و تردد سفرهای برون شهری قرار گرفته‌است، این سازمان از این موقعیت به بهترین شکل بهره خواهد گرفت و علاوه بر عرضه میوه و تره‌بار به طور مستقیم و از تولید به مصرف، محصولات مورد نیاز شهروندان به منظور تهیه سوغات را نیز تامین خواهد کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار