سرپرست استانداری قم:

حرم کریمه اهل بیت و حوزه های علمیه به قم اعتبار ویژه بخشیده اند

سرپرست استانداری قم گفت: وجود حرم کریمه اهل بیت(س) و حوزه های علمیه به شهر قم اعتبار ویژه بخشیده است.
کد خبر: ۵۵۰۴۴
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۰۵:۰۴ 30 June 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، فریدون همتی در دیدار تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)، جایگاه و موقعیت شهر مقدس قم را مورد توجه قرار داد و خدمت در این شهر را توفیق الهی دانست.

وی با بیان اینکه قم پایتخت علمی و دینی جهان اسلام است گفت: نگاه به قم باید متفاوت از سایر شهرهای ایران باشد.

همتی خدمت به حضرت معصومه(س)، زائران و مجاوران را وظیفه خود برشمرد و ابراز امیدواری کرد: در دوره مسوولیت خود در قم بتوانم منشا خدمات برای مردم این شهر باشم.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه نیز در این دیدار قم را عش آل محمد(ص)، حرم اهل بیت و مرکز فکری انقلاب اسلامی عنوان و اضافه کرد: حضرت ولی عصر (عج) نگاه ویژه ای به این شهر دارد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی با بیان اینکه مسوولان ارشد نظام عنایت ویژه ای به شهر قم دارند خاطرنشان کرد: طی ادوار مختلف پس از پیروزی انقلاب اسلامی سعی شده است تا افراد لایق و متعهد به نظام اسلامی در این شهر گمارده شوند.

وی خطاب به سرپرست استانداری قم گفت: امیدوارم انتصاب شما در ماه مبارک رمضان نیز منشا خدمات بیشتر به محرومین استان قم باشد.

امام جمعه موقت قم در ادامه ارائه برنامه توسط مسوولان استان را توقع مردم قم دانست و ابراز امیدواری کرد: با افزایش همدلی و همزبانی مد نظر رهبر معظم انقلاب شاهد توسعه خدمت رسانی به مردم توسط مسوولان باشیم.

وی با بیان اینکه بسیاری از مسوولان ارشد نظام پرورش یافته حوزه های علمیه قم هستند، کارآمدی قم در تربیت افراد نخبه دینی و علمی را مورد توجه قرار داد و افزود: تلاش برای کارآمدی این شهر در حوزه های دیگر نیز باید در همین سطح باشد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار