قائم مقام شهردار قم مطرح کرد

حل مشکلات ترافیکی جمکران در گرو احداث رینگ دوم ترافیکی

قائم مقام شهردار قم با بیان اینکه احداث رینگ دوم بزرگترین خدمت در راستای تسهیل دسترسی به زائران و مجاوران است، گفت: با این اقدام پارکینگ‌ها تامین شده و مشکل در تردد خودرها حل می شود.
کد خبر: ۵۹۹۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲ 02 May 2018

 

به گزارش تابناک قم،ابراهیم معتمدی با بیان اینکه در منطقه جمکران باید پروژه‌های مهم زیرساختی در سال 97 و 98 در دستور کار قرار گیرد، گفت: اگر این پروژه‌ها در منطقه جمکران به ثمر بنشیند اتفاق موثر در خصوص خدمت به زائران در زمینه ارائه خدمات و تسهیل ترافیک انجام شده است.

وی با بیان اینکه در سال‌های آتی به غیر از پروژه‌های کوچک در سطح منطقه باید رینگ دوم جمکران تکمیل شود، گفت: در حال حاضر یک بال از این رینگ به ثمر رسیده و امیدواریم یک بال تا پایان سال و دو بال دیگر تا پایان سال آینده احداث شود.

قائم مقام شهردار قم با بیان اینکه احداث رینگ دوم ترافیکی بزرگترین خدمت در راستای تسهیل دسترسی به زائران و مجاوران است، گفت: با این اقدام پارکینگ‌ها تامین شده و مشکل در تردد خودرها حل می شود.

وی پروژه دیگر را احداث پارک 4 هکتاری جنب درب قبله دانست و گفت: این پروژه نیز باید با همکاری جمکران محقق شود و مذاکرات به انتها رسیده است و امیدواریم این پروژه تا اوایل سال 98 به افتتتاح برسد.

معتمدی با اشاره به اینکه نسبت به دو سال گذشته نظم بهتری استقرار پیدا کرده است گفت: تحقق نظم موجب می‌شود که جمعیت کمتر به چشم بیاید.

وی گفت: بازگشایی زیرگذر بلوار شهید کریمی و بلوار آیت الله بروجردی، منظم شدن دسترسی‌ها و افزایش تجربیات و همچنین حضور نیروی انتظامی موجب تسهیل در ترددها و ترافیک شده است.

قائم مقام شهردار قم با بیان اینکه استفاده از تجربیات گذشته و پوشش نقاط ضعف از جمله اقدامات انجام شده بوده است، گفت: در صورتی که رینگ دوم حاشیه جمکران تکمیل شود بسیاری از مشکلات بطرف خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار