موضع سکوت مدیرکل ورزش استان قم

باوجوداینکه در آستانه آغاز لیگ برتر فوتسال کشور قرار گرفته‌ایم اما همچنان تنها نماینده فوتسال قم وضعیت نامشخصی دارد و مدیرکل ورزش قم در برابر این ماجرا موضع سکوت را اختیار کرده است.
کد خبر: ۶۰۲۲۰۹
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۱ 07 May 2018

به گزارش تابناک قم، فصل گذشته برای اهالی فوتسال، فصل تلخی بود چراکه پس از 18 سال که قم شاهد دو نماینده در لیگ برتر بوده اما به دلایل مختلف تیم ریشه‌دار هیئت قم که افتخارات بسیار زیادی را کسب کرده بود،سقوط کرد تا مجدداً سهمیه فوتسال قم به یک برسد.

پس‌ازآن امید هواداران بی‌شمار فوتسال به تیم آتلیه طهران بود که فصل گذشته توانست رتبه میانه جدولی را تصاحب کند، امیدها به این تیم بیشتر شده بود و برای فصل جدید حساب ویژه‌تری روی آن باز کردند چراکه مدیریت آن با بخش خصوصی بود.

در شرایطی که همه انتظار تیمی منسجم را داشتند و منتظر شنیدن خبر آغاز تمرینات تیم بودند، به‌یک‌باره مالک باشگاه اعلام کرد، به دلیل مشکلات مالی قصد شرکت در لیگ را ندارد و تیم را واگذار می‌کند.

این در حالی است که بسیاری از کارشناسان ورزش قم معتقد بودند به دلیل آن‌که در ورزش قم آن‌طور که باید از بخش خصوصی حمایت نمی‌شود و به همین علت بخش خصوصی یک‌فصل یا دو فصل بیشتر در قم دوام نمی‌آورد و می‌رود.

اما در حال حاضر تیم آتلیه طهران وضعیت مشخصی را ندارد و برخی بازیکنان این تیم بخشی از مطالبات فصل گذشته خود را دریافت نکرده‌اند و هیچ‌کس نمی‌داند در لیگ نوزدهم تیم آتلیه راهی مسابقات می‌شود یا خیر؟

بنا بر اطلاع‌رسانی سازمان لیگ فوتسال، تیم‌های حاضر در لیگ برتر ملزم به تحویل آلبوم بازیکنان و کادر فنی و اعضا هیئت‌مدیره خود هستند اما تاکنون هیچ‌یک از اقدامات انجام‌نشده و هیچ شخصی در استان قم حاضر به قبول مخارج تیم در فصل جدید نیست.

اواخر هفته جاری مهلت تحویل مدارک و آلبوم به پایان می‌رسد و باید منتظر ماند و دید که تیم آتلیه طهران برای شرکت در فصل جدید چه تدبیری می‌اندیشد و آیا همچنان شخص اول ورزش قم که مدیرکل ورزش و جوانان است همچنان موضع سکوت را در پیش می‌گیرد و یا اقدامی را انجام می‌دهد.

نباید از این مسئله غافل شد که تیم هیئت فوتبال قم نماینده استان در لیگ دسته اول نیز وضعیت مشخصی ندارد و آن تیم نیز دچار سردرگمی است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار