استاندار قم:

تلاش برای اعتلای جایگاه ام القرای جهان تشیع ضروری است

استاندار قم بر ضرورت تلاش برای اعتلای جایگاه ام اقرای جهان تشیع تاکید کرد.
کد خبر: ۶۵۵۱۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۸ 23 July 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سید مهدی صادقی روز پنجشنبه در دیدار با آیت الله سید محمد سعیدی تولیت حرم کریمه اهل بیت(س) با اشاره به تلاش صادقانه مسوولان سابق استان در راستای رشد و تعالی قم گفت: همه باید تلاش کنیم تا مباحث مختلف شهر قم در شان ام القرای جهان تشیع باشد.

وی با تاکید بر همفکری همه مدیران نهادها و سازمانها در راستای انجام رسالت خدمت گذاری به مردم شریف قم افزود: تنها در سایه تحقق همدلی و همزبانی می توانیم کارنامه قابل قبولی نزد مراجع عظام تقلید و مردم قم داشته باشیم.

صادقی معماری شهری، آب، فضای سبز و اجرای پروژه های عمرانی را از جمله مسائل مهم قم برشمرد و ابراز امیدواری کرد: با کمک و پشتیبانی همه عزیزان بتوانیم شاهد ترقی و تعالی قم در این زمینه ها باشیم.

آیت الله سعیدی نیز در این دیدار ضمن خیر مقدم به استاندار قم، کار برای قم را ذخیره دنیا و آخرت توصیف کرد.

وی با بیان اینکه باید از خدمات گذشتگان قدردانی کنیم افزود: همه مسوولانی که در سمت استاندار قم انجام وظیفه نموده اند قصدشان خدمت به شهر کریمه اهل بیت بوده است.

امام جمعه موقت قم استفاده از تجربیات استانداران سابق را در مباحث مختلف راهگشا دانست و تصریح کرد: اگر مسوولان با یکدیگر همراه باشند می توانیم شاهد تعالی بیش از پیش قم باشیم.

وی همچنین مساله فرهنگ را به عنوان اولویت اصلی قم مورد توجه قرار داد و با بیان اینکه موسسات مختلف حوزوی و غیرحوزوی در این شهر بار سنگین این مسوولیت را به دوش می کشند افزود: مهمترین دغدغه استاندار باید فعالیت در زمینه عمران و آبادانی قم باشد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار