صعود کاشمر و نیشابور به لیگ برتر خراسان

رئیس هیئت فوتبال کاشمر گفت: تیم‌های فوتبال کاشمر و نیشابور با برتری مقابل حریفان به مسابقات لیگ برتر نوجوانان خراسان رضوی صعود کردند.
کد خبر: ۷۱۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۸ 03 August 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی محمود قانعی زارع در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: مسابقات فوتبال زیرگروه لیگ نوجوانان خراسان رضوی با حضور تیم‌های فوتبال از شهرستان‌های طرقبه، نیشابور، خاف، تربت‌حیدریه، قوچان، کاشمر و گناباد به میزبانی کاشمر و در مدت پنج روز در استادیوم آزادی این شهرستان برگزار شد.

وی بابیان اینکه تیم‌های شرکت‌کننده در دو گروه سه و چهار تیمی با هم رقابت کردند، یادآور شد: در پایان مرحله نخست این مسابقات تیم‌های نیشابور و خواف از گروه «الف» و تیم‌های کاشمر و طرقبه از گروه «ب» به مرحله نهایی صعود کردند.

رئیس هیئت فوتبال کاشمر با اشاره به اینکه در مرحله نیمه‌نهایی چهار تیم راه‌یافته با هم رقابت کردند، گفت: در نخستین بازی تیم نیشابور با نتیجه یک‌بر صفر طرقبه را شکست و تیم کاشمر نیز در یک بازی پر گل تیم خواف را با نتیجه 4 بر یک شکست داد و به مرحله نهایی مسابقات راه یافت.

قانعی با بیان اینکه در دیدار رده‌بندی تیم طرقبه با شکست تیم خواف به مقام سومی این دوره از مسابقات دست‌یافت تصریح کرد: تیم‌های کاشمر و نیشابور نیز با کسب عناوین نخست و دومی در این رقابت‌ها جواز حضور به مسابقات لیگ برتر نوجوانان خراسان رضوی را کسب کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار