اعزام ۲۵۰۰ دانشجوی کهگیلویه و بویراحمدی به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس

کد خبر: ۷۲۵۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۳ 14 March 2019
سرهنگ «امیرعباس آسمند» از اعزام دو هزار و ۵۰۰ دانشجوی کهگیلویه و بویراحمد به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس خبر داد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در یاسوج، اظهار داشت: اردوهای راهیان نور دانشجویی استان از 15 اسفندماه شروع شده و تا 24 اسفند‌ماه 2 هزار و 500 دانشجوی استان به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام می‌شوند.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هر ساله تعداد زیادی از دانشجویان و دانش‌آموزان استان در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام می‌شوند، افزود: با برگزاری این اردوها، بخشی از اهدافی که ما برای مقابله با تهاجم فرهنگی داریم، تامین شود.
آسمند عنوان کرد: این اردوها نقش تاثیرگذاری در هویت‌سازی نسل جوان امروز دارد تا با دیدن رشادت‌های نسل دیروز با تاریخ همراه با موفقیت ملت خود آشنایی پیدا کرده و در مقابل جریان‌‌های نا‌امیدکننده مقاوم شود.
وی آشنایی نسل جوان و نوجوان با فرهنگ دفاع مقدس، معرفی الگو ها و اسطوره‌های ارزشی دفاع مقدس برای نسل حاضر و تحکیم پیوند ارزشی و فرهنگی نسل جوان دوران دفاع مقدس با نسل جوان امروز را از مهم‌ترین اهداف برگزاری اردوهای راهیان نور عنوان کرد.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: معرفی و حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس، تبیین عزت، عظمت و اقتدار ملت ایران در برابر استکبار جهانی و ثبت، ضبط و انتقال ارزش‌های آفریده شده در دوران پرشکوه دفاع مقدس برای تمامی نسل‌ها از دیگر اهداف برگزاری اردوهای راهیان نور است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار