هفدهم مرداد روز خبرنگار پاسداشت اندیشه ورزان متعهد و امانت دار است

کد خبر: ۷۳۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۸ 08 August 2015
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در بیانیه ای آورده است : بزرگداشت هفدهم مرداد روز خبرنگار پاسداشت اندیشه ورزانیست که رسالت خویش را از دریچه تعهد و امانت داری تعریف می کنند.

در این بیانیه آمده است : هفدهم مرداد پاسداشت اندیشه ورزانی است که با درایت و دلسوزی خود، با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری؛ آرمانهای انقلاب اسلامی، اهداف امام راحل و شهیدان والامقام انقلاب اسلامی راه را پیش روی خود می نهند و با علم به رسالت عظیم خود بر صحیفه تاریخ می نگارند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در این بیانیه اضافه کرده است : خبرنگارانی که چشمان بینا و زبان صادق و گویای مردم در عرصه داخلی و بین المللی هستند و همواره رسالت خویش را از دریچه تعهد و امانت داری تعریف می کنند. آنانی که وجدان بیدار جامعه اند و همچون دیده بانان صادق برای اطلاع رسانی صحیح و دقیق رویدادها در تلاش اند و در این مسیر پر فراز و نشیب از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند و تلاش می کنند تحت تأثیر جوسازی ها، شایعه پراکنی ها، هیاهو آفرینی ها، شانتاژهای خبری و فشارهای خارجی قرار نگیرند.

در این بیانیه تصریح شده : خبرنگاران معتقد و انقلابی استان گیلان، همواره تعامل مثبت، سازنده و ارزشمند با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان داشته اند و در انعکاس اخبار مربوط مراسم و مناسبت های انقلاب اسلامی اهتمام ویژه ورزیده اند.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در این بیانیه خاطرنشان کرده : بی تردید بزرگداشت باشکوه ایام الله انقلاب اسلامی مرهون همراهی و همکاری صمیمانه اصحاب رسانه در امر اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و ترغیب به موقع مردم برای حضور و همچنین انعکاس شایسته، هوشمندانه و گسترده مراسم است.
در ادامه این بیانیه آمده است : روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگار شهید محمود صارمی و دیگر شهدای عرصه خبر و رسانه، تلاش خستگی ناپذیر فعالان عرصه خبر که معتقدانه و دلسوزانه در پی تحقق آرمان های انقلاب اسلامی گام بر می دارند را ارج می نهد و از خداوند منان آرزوی موفقیت آنها را در راستای تعالی ارزشهای انقلاب اسلامی طلب می نماید.
شهید محمود صارمی مسوول دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در مزار شریف افغانستان بود که در هفدهم مرداد سال 1377 در جریان کشتار دیپلمات های ایرانی توسط طالبان به شهادت رسید.
هفدهم مرداد سالروز شهادت این خبرنگار ، به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار