مدیر موسسه حقوقی دهکده سفید:

افکار و اندیشه‌های برتر فضای حقوقی در مسیر تحقق رونق تولید حمایت می‌شوند

مدیر موسسه حقوقی دهکده سفید گفت: از افکار و اندیشه‌هایی که در فضای حقوق بتوانند رونق تولید را رقم بزنند حمایت می‌کنیم.
کد خبر: ۷۶۲۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹ 14 July 2019

به گزارش تابناک رضوی، مجید قاضی‌زاده در ششمین ویژه برنامه دادفیلم، اظهار داشت: برای آموزش کلیه علوم‌ها از جمله‌ها علم حقوق بهره‌گیری از شیوه‌های روز و نوین باشد مدنظر باشد.

وی افزود: جرایم ناامنی، فقر، فساد و غیره در پرونده‌های قضایی زیاد دیده می‌شود و مجرمان در ۳ گروه مفسد فی‌الارض، محارب و باقی تقسیم می‌شوند.

مدیر موسسه حقوقی دهکده سفید با بیان اینکه مفسد فی‌الارض به کسی می‌گویند که جرایم آن به کشور و ملت وارد می‌شود که نمونه آن جرایم اقتصادی است، خاطرنشان کرد: همچنین محارب به کسی می‌گویند که جرم مسلحانه دارد و باقی هم کسانی هستند که گروهی جرم مسلحانه، خطرناک و زیان‌آفرین دارند.

قاضی‌زاده تصریح کرد: در شرایط کنونی کشور به حقوقدانانی که در عرصه بین‌الملل تخصص دارند بیش از پیش نیاز دارد و ابتکار و نوآوری در آموزش‌های تخصصی مانند تدریس به شیوه مفهومی و رمزنگاری نیز از کلیدهای موفقیت پذیرفته‌شدگان آزمون وکالت از این مجموعه بوده است.

وی تاکید کرد: دهکده سفید بالاترین دستاورد خود را تولید فکر و اندیشه‌های نو در حوزه حقوق می‌داند و از افکار و اندیشه‌هایی که در فضای حقوق بتوانند رونق تولید را رقم بزنند حمایت می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار