حمل و نقل گچساران زیر نظر گشت نامحسوس

کد خبر: ۷۹۸۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۰ 20 November 2019
مسئول واحد حمل و نقل اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گچساران گفت: گشت‌های نامحسوس در جلوی ترمینال و پلیس راه برای جلوگیری از افزایش نرخ کرایه تاکسی حمل و نقل برون شهری راه‌اندازی شده است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس از گچساران، ظهر امروز نشست ستاد تنظیم بازار با حضور فرماندار و روسای ادارات در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
 در این نشست احمد رضا شیخ ممو با اشاره به اصلاح نرخ  و سهمیه‌بندی بنزین اظهار کرد: با توجه به تخصیص سهمیه بنزین برای ناوگان حمل و نقل جاده‌ای افزایش هرگونه کرایه تاکسی برون شهری تخلف به شمار می‌رود.
وی با بیان اینکه با متخلفان برابر قانون برخورد صورت خواهد گرفت، گفت: ناوگان حمل و نقل جاده‌ای تا اطلاع ثانویه حق هیچ‌گونه افزایش نرخ کرایه تاکسی برون شهری را نخواهند داشت.
مسئول واحد حمل و نقل اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گچساران گفت: گشت‌های نامحسوس در جلوی ترمینال و پلیس راه  برای جلوگیری از افزایش نرخ کرایه تاکسی حمل و نقل برون شهری راه‌اندازی شده است.
شیخ ممو با بیان اینکه در صورت گزارش مسافر متخلفان به تعزیرات معرفی خواهد شد، گفت:  با توجه به سهمیه‌بندی بنزین 750لیتر برای خودروهای یک‌گانه سوز و۴۵۰لیتر برای خودروهای دوگانه سوز از ماه آینده به ناوگان حمل و نقل  تخصیص داده می‌شود.
مسئول واحد حمل و نقل اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گچساران خاطرنشان کرد: هم‌اکنون 140دستگاه خودرو سواری برون شهری کار جابه جایی مسافران درون استانی را انجام می‌دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار