آبدانان پایین ترین درصد رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا را در سطح استان دارند

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: شهرستان آبدانان پایین ترین درصد رعایت دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی کرونا را در سطح استان دارد.
کد خبر: ۹۱۵۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰ 08 November 2020

به گزارشتابناک ایلام، دکتر جمیل صادقی فر افزود: اکنون میزان رعایت دستورالعمل های بهداشتی در شهرستان آبدانان ۴۰ درصد است که پایین ترین سطح نسبت به سایر شهرستان‌های استان است.

وی ادامه داد: همچنین بر اساس بررسی های به عمل آمده شهرستان های بدره، سیروان و دهلران با ۸۰ درصد بیشترین رعایت پروتکل های بهداشتی را در استان دارند.

وی اضافه کرد: همچنین بر اساس این گزارش بیشترین تغییر مثبت استفاده از ماسک بین مردم شهرستان ملکشاهی با ۴۰ درصد و کمترین میزان تغییر در بهبود رعایت دستورالعمل های بهداشتی در شهرستان چرداول با ۲ درصد ثبت شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام یادآور شد: همچنین در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی در بین اصناف نیز، شهرستان های ایلام و آبدانان به ترتیب با ۴۵ و ۴۰ درصد پایین ترین میزان رعایت پروتکل های بهداشتی را دارند.

وی با اشاره به پلمب برخی از واحدهای صنفی طی چند روز اخیر در بازرسی های انجام گرفته، گفت: در این مدت ۵۱ واحد صنفی نیز اخطاریه دریافت کرده‌اند.

وی  با اشاره به عدم همکاری برخی  اصناف در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و تعطیلی کسب و کارها، تاکید کرد: بعضی‌ از واحدهای صنفی مخفیانه و پشت در بسته مغازه‌ها به فعالیت‌شان ادامه می دهند که در این زمینه باید تمرکز بازرسی‌ها بیشتر شود./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار