۲۸ واحد تولیدی همزمان با دهه فجر در استان گیلان افتتاح می‌شود

رئیس سازمان صمت استان گیلان گفت: همزمان با آغاز دهه مبارک فجر ۲۸ واحد صنعتی و تولیدی در استان گیلان افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۹۳۶۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴ 31 January 2021

 

فرهاد دلق‌پوش صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به افتتاح 28 واحد صنعتی و تولیدی گیلان همزمان با آغاز اولین روز از دهه مبارک فجر اظهار داشت: در مجموع، این 28 واحد با اشتغال 579 نفر و سرمایه‌گذاری بیش‌از 800 میلیارد تومان به‌بهره‌داری می‌رسد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان تصریح کرد: رایان بهتاش مومن با سرمایه‌گذاری بیش‌از 27 میلیارد تومان و اشتغال 27 نفر تولید‌کننده انواع قطعات و ظروف پلاستیکی، نخستین شرکت مورد افتتاح در این زمینه می‌باشد.

دلق‌پوش با بیان اینکه دومین واحد نیز با سرمایه‌گذاری حدود 25 میلیارد تومان و اشتغال 8 نفر در مدار فعالیت قرار گرفت افزود: این شرکت تولید‌کننده اسکلت فلزی سبک(LSF) است و قابل استفاده جهت جایگزینی اسکلت‌ها در انواع ساختمان‌ها بوده و در برابر زمین‌لرزه شدید نیز مقاوم است.

وی خاطرنشان کرد: سومین واحد شرکتی دانش‌بنیان تحت عنوان «اندیشه شمال» تولید‌کننده عایق حرارتی ژاکتی است و با سرمایه‌گذاری بیش‌از 18 میلیارد تومان و اشتغال 14 نفر فعالیت خود را از سر گرفت.

رئیس سازمان صمت گیلان از رشد 20 درصدی پروانه‌های صنعتی نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: در 10 ماهه امسال 163 واحد پروانه بهره‌برداری اخذ نموده‌اند که پیش‌بینی می‌شود تا انتهای امسال این عدد به بیش‌از 170 واحد تولیدی در گیلان برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار