31 مرداد ماه، آخرین فرصت شرکت در جشنواره عدلیه و رسانه

دبیر دومین جشنواره عدلیه و رسانه استان یزد گفت: جلب توجه و ایجاد بستر مناسب جهت تولید محتوا توسط اصحاب رسانه، هنرمندان و فرهیختگان جامعه نسبت به موضوعات و مشکلات مبتلابه جامعه، هدف غایی جشنواره عدلیه و رسانه است.
کد خبر: ۱۱۲۰۷۱۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۷ 16 August 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، حسین عباس زاده  اظهار کرد: 31 مرداد ماه آخرین مهلت ثبت و ارسال آثار به جشنواره عدلیه و رسانه است.

وی خاطر نشان کرد: در این جشنواره علاوه بخش رسانه که به ارزیابی مشارکت و همکاری رسانه های استان با دستگاه قضایی می پردازد در بخش اصلی آثار اصحاب رسانه و اربابان جراید به صورت انفرادی مورد داوری قرار می گیرد.

این مقام مسئول به بخش ویژه جشنواره عدلیه و رسانه اشاره کرد و گفت : حضور همه افراد که بتوانند تولیدات هنری و رسانه ای در قالب های پادکست، کلیپ های موبایلی، کلیپ های رئال و عکس های موبایلی در موضوعات جشنواره داشته باشند در بخش ویژه آزاد است.

وی از بخش نقد جشنواره به عنوان بخش فاخر و خاص یاد کرد و ابراز داشت: این بخش بر اساس سند تحول قوه قضاییه و مأموریت ها و چالش های پیشروی قوه قضاییه تعریف شده است و همه افراد به ویژه قضات، کارمندان دادگستری، اساتید حقوق و دانشجویان و سایر صاحب نظران می توانند در این بخش شرکت نمایند.

دبیر دومین جشنواره عدلیه و رسانه اظهار داشت: بیش از 40 موضوع از 10 دستگاه، سازمان و یا نهاد مشارکت کننده در برگزاری جشنواره اخذ گردید که این موضوعات مبتلابه جامعه است و هرگونه تولید محتوا در این زمینه به ارتقاء آگاهی های عمومی و حقوقی و کاهش مشکلات مردم در این زمینه ها منجر خواهد شد.

وی تصریح کرد: جشنواره یک بهانه است تا افراد با اغتنام از فرصت ایجاد شده در موضوعات مبتلا به جامعه به رسالت اجتماعی خویش عمل نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار