164میلیاردهزینه‌مقاوم‌سازی‌مسکن‌روستایی بافق

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بافق گفت: تاکنون بالغ بر 164 میلیارد ریال بابت مقاوم سازی مسکن روستائیان هزینه و پرداخت شده است.
کد خبر: ۲۱۷۲۳
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶ 12 April 2015
164 میلیارد ریال هزینه مقاوم سازی مسکن روستایی بافق شدبه گزارش تابناک یزد،علیرضا طالعی با گرامیداشت سالگشت تاسیس بنیاد مسکن انقلاب به فرمان امام راحل افزود: این رقم طی 10 سال گذشته در قالب تسهیلات ارزان قیمت برای مقاوم سازی تعداد یک هزار و 295 واحد مسکونی در سطح روستاهای شهرستان بافق به متقاضیان پرداخت و در این راستا هزینه شده است.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بافق با بیان اینکه سال گذشته نیز بیش از شش میلیارد و 125 میلیون ریال تسهیلات به متقاضیان روستایی پرداخت شد گفت: این میزان اعتبار برای مقاوم سازی واحد های مسکونی روستاییان اختصاص یافته است.

وی به پرداخت تسهیلات حوادثی تعمیرات مسکن افراد کم بضاعت شهری اشاره کرد و اظهار داشت: در سال 93 افزون بر یک میلیاردو 360 میلیون ریال به 34 خانوار شهری که منزل آنها در اثر بارندگی دچار خسارت شده بود به صورت تسهیلات بانکی پرداخت شد .

طالعی به پرداخت تسهیلات بلاعوض سالهای ما قبل هم اشاره کرد و افزود : در سال 91 ، 220 میلیون ریال به صورت بلاعوض برای بهبود ساختمانهای احداث شده و همچنین واحد های مسکونی آسیب دیده ناشی از سوانح طبیعی پرداخت کرده ایم .

این مسوول از پرداخت 91 فقره تسهیلات بانکی به متقاضیان شهری و روستایی خبر داد و گفت: 16 فقره تسهیلات تعمیر مسکن شهری و روستایی و 75 مورد تسهیلات خرید لوازم در قالب وام حوادث جمعا به مبلغ سه میلیارد و 710 میلیون ریال پرداخت کرده ایم.

طالعی با بیان اینکه این نهاد با همکاری بانکهای عامل اقدام به تامین بخشی از اعتبارات مورد نیاز روستائیان کرده است افزود: سال گذشته بیش 340 میلیون ریال به متقاضیان تعمیر مسکن روستایی پرداخت شده است.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بافق از واگذاری زمین ارزان قیمت در روستاها خبر داد و گفت : 60 قطعه زمین مسکونی در سال 93 به روستائیان واگذار شده است و از ابتدای اجرای این طرح تا کنون 150 هزار متر مربع زمین به 567 متقاضی واگذار کرده ایم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار