برگزاری مسابقات قرآن دانشگاه جامع

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی خراسان رضوی گفت: یازدهمین دوره مسابقات قرآن دانشگاه جامع خراسان رضوی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۱۱۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۷ 30 May 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی مرتضی تشکری در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: یازدهمین دوره مسابقات قرآنی ویژه دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه جامع علمی-کاربردی خراسان رضوی با حضور 70 نفر شرکت کننده برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه جامع علمی-کاربردی خراسان رضوی بیان کرد: این مسابقات دوشنبه هفته جاری در محل سالن اجتماعات مرکز علمی-کاربردی مدیریت صنعتی واقع در بلوار بعثت با حضور قاریان و داوران بین المللی، بصورت شفاهی در دو بخش خواهران و برادران برگزار می‌شود.

تشکری گفت: همچنین مهلت ثبت نام در رشته‌های غیرشفاهی یازدهمین جشنواره قرآن و عترت این دانشگاه تا پایان خرداد ماه تمدید شده است.

وی افزود: در بخش هنری متقاضیان دانشجو می‌توانند در رشته‌های خوشنویسی، نقاشی، نماهنگ، عکس، تذهیب، فیلم کوتاه، معرق، پویانمایی و طراحی پوستر، در بخش ادبی در رشته‌های شعر، داستان، نمایشنامه و فیلنامه نویسی به رقابت بپردازند.

تشکری به سایر زمینه‌های رقابتی این مسابقات اشاره و تاکید کرد: در بخش فناوری در رشته‌های وبلاگ نویسی و تولید نرم افزار، در بخش پژوهشی رشته‌های مقاله، تلخیص و نقد و بررسی و همچنین در بخش کتبی در رشته‌های ترجمه و مفردات قرآنی، احکام، آشنایی با مفاهیم قرآنی، سیره معصومین (ع) و آشنایی با احادیث و ادعیه به رقابت بپردازند.

وی گفت: برندگان منتخب این مرحله (استانی) بخش شفاهی به مسابقات کشوری دعوت می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار