مجلس در انتظار لایحه قانون مدیریت خدمات کشوری

عضو کمیسیون اجتماعی گفت: دولت هنوز نتوانسته لایحه قانون مدیریت خدمات کشوری را به مجلس ارئه دهد.
کد خبر: ۴۶۱۲۷۶
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲ 17 July 2017

به گزارش تابناک سمنان و به نقل از باشگاه خبرنگاران، رسول خضری عضو کمیسیون اجتماعی درباره بررسی لایحه استخدام شهرداری اظهار داشت: کلیات این لایحه در کمیسیون اجتماعیتصویب شد اما جزئیات آن در دست بررسی است.

وی افزود: مجلس به مدت دو هفته تعطیل بود و بعد از اتمام تعطیلات موضوع تحلیف رئیس جمهور، کابینه جدید و بحث تفکیک وزارتخانه‌ها را در دستور کار خواهد داشت.

خضری با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی لایحه مالیات بر ارزش افزوده را هم در دستور کار خواهد داشت، ادامه داد: در انتظار ارائه لایحه قانون مدیریت خدمات کشوری از سوی دولت هستیم چراکه این لایحه قانون مادر است و لایحه استخدام شهرداری در بطن این قانون قرار دارد.

عضو کمیسیون اجتماعی بیان داشت: دولت هنوز نتوانسته لایحه قانون مدیریت خدمات کشوری را به مجلس ارئه دهد و ما انتظار داریم به زودی این لایحه تقدیم شود چراکه برخی از قوانین به صورت آزمایشی اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: کمیسیون آمادگی کامل خود را اعلام کرد تا بدون وقفه لایحه مدیریت خدمات کشوری را بررسی کند حتی از نمایندگان درخواست کردیم که وقت کافی برای بررسی و تصویب آن اختصاص دهند.

خضری اضافه کرد: قانون مدیریت خدمات کشوری یکی از قوانین مهم به شمار می‌آید چراکه وضعیت اشتغال و استخدام کشور را تعیین تکلیف می‌کند لذا امیدوارم بتوانیم آن را از حالت آزمایشی به قانون دائمی تبدیل کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار