رقابت دانش اموزان بافقی در کنکور سراسری

بیش از530داوطلب بافقی کنکور سراسری در رشته های ریاضی،تجربی و انسانی در دانشگاه پیام نور این شهرستان با هم رقابت می کنند.
کد خبر: ۶۲۳۵۹۴
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹ 26 June 2018

به گزارش «تابناک یزد»، معاون پرورشی و فرهنگی اموزش و پرورش بافق با بیان اینکه در سال جاری بیش از 530 داوطلب کنکور سراسری در رشته های ریاضی، تجربی و انسانی در دانشگاه پیام نور این شهرستان باهم به رقابت می پردازند گفت: ازاین تعداد بیش از 190نفر در رشته تجربی،بیش از 75نفر در رشته ریاضی و بیش از 95نفر در رشته انسانی در کنکور سراسری سال جاری شرکت می کنند.
قاسم زاده به تشریح تعداد نفرات هر رشته به صورت مجزا پرداخت و بیان داشت: در رشته ریاضی 29 نفر زن و 47 نفر مرد،در رشته تجربی 124 نفر زن و 68 نفر مرد و در رشته انسانی 71 نفر زن و 25 نفر مرد باهم رقابت می کنند.
وی با اشاره به برنامه های اجرایی در خصوص دانش اموزان برای امادگی جهت کنکور سراسری تصریح کرد: برگزاری طرح امگا،برگزاری کلاس های اموزشی در دروس تخصصی و برگزاری کلاس مشاوره با عنوان"صدای پای کنکور"ویژه دانش اموزان متوسطه دوم برخی از برنامه های اجرایی برای داوطلبان کنکور این شهرستان می باشد.
معاون پرورشی و فرهنگی اموزش و پرورش بافق در رابطه با کارت ورود به جلسه داوطلبان خاطر نشان کرد: داوطلبان می توانند کارت ورود به جلسه خود را تا 6تیرماه از سایت سنجش تهیه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار