۴۴ میلیارد ریال فطریه و کفاره در خراسان رضوی

مدیرکل کمیته امداد ‌خراسان رضوی گفت: بالغ بر ۴۴ میلیارد ریال جمع‌آوری فطریه و کفاره پیش‌بینی شده و از لحظه شمارش وجوهات فطریه و کفاره تاکنون ۶ میلیارد ریال شمارش شده است.
کد خبر: ۶۴۰۸۹
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۱ 21 July 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی محسن مسعودیان‌راد در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: امسال 4 هزار و 631 پایگاه ثابت و سیار جمع آوری فطریه و کفاره در خراسان رضوی مستقر شدند که 1900 پایگاه آن در سطح شهر مشهد مستقر بودند و در هر پایگاه 4 صندوق فطریه عام، فطریه سادات، کفاره عمد و کفاره غیرعمد تعبیه شده بود.

وی افزود: در سال گذشته در سطح استان 22 میلیارد ریال فطریه و کفاره جمع‌آوری شد ‌و برای امسال هم جمع‌آوری دو برابری این مبلغ و رقمی بالغ بر 44 میلیارد ریال پیش‌بینی شده است تا از این طریق بتوانیم محرومان و نیازمندان واقعی را از کمک‌های مردمی برخوردار کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی خاطرنشان کرد: کار شمارش فطریه‌ها و کفاره‌های شهرها و روستاهای استان به پایان رسیده و شمارش فطریه‌ها و کفاره‌های مشهد و شهرستان‌های خراسان رضوی نیز همچنان ادامه دارد و تا پایان هفته آمار نهایی فطریه و کفاره جمع‌آوری شده اعلام می‌شود.

مسعودیان‌راد گفت: برای جمع‌آوری فطریه ساماندهی و تقسیم کار مناسبی در بین دستگاه‌های متولی جمع‌آوری فطریه صورت گرفته و مبالغ جمع‌آوری شده هر شهر در میان نیازمندان همان شهر تقسیم می‌شود و مبالغ جمع‌آوری شده در مشهد هم در میان نیازمندان محلات و محرومان مناطق حاشیه شهر توزیع می‌شود.

وی تأکید کرد: از لحظه شمارش وجوهات فطریه و کفاره تاکنون 600 میلیون تومان فطریه و کفاره جمع‌آوری شده شمارش شده که 3 میلیون آن در مشهد و 300 میلیون دیگر هم در شهرها، شهرستان‌ها و روستاهای استان بوده ‌وجوه فطریه‌ها و کفاره‌ها بلافاصله پس از شمارش به حساب سرپرستان 158 هزار خانواده‌ نیازمند در سطح استان شنایی شده واریز می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار